کد خبر:11184
پ

دبیر شورای شهر کرج: پرداخت رفاهی و سهم بیمه تکمیلی کارکنان تأمین نیرو، سبزبانان و پاکبانان استمرار خواهد یافت

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: پاکبان ها و سبزبانان به شایعات توجه نکنند، پرد اخت‌ها در سال‌های آتی استمرار دارد و در بودجه سال ۱۴۰۳ ردیفی برای امور رفاهی و بخشی از آن حق بیمه تکمیلی در نظر گرفته شده است. مجتبی حاجی قاسمی عصر امروز چهارشنبه یازدهم بهمن در حاشیه صحن […]

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: پاکبان ها و سبزبانان به شایعات توجه نکنند، پرد اخت‌ها در سال‌های آتی استمرار دارد و در بودجه سال ۱۴۰۳ ردیفی برای امور رفاهی و بخشی از آن حق بیمه تکمیلی در نظر گرفته شده است.

مجتبی حاجی قاسمی عصر امروز چهارشنبه یازدهم بهمن در حاشیه صحن علنی شورای شهر، در خصوص برخی شایعات منتشر شده پیرامون پرداختی پاکبانان در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های شورای دوره ششم شهر کرج توجه ویژه به پرسنل تأمین نیرو، سبزبانان و پاکبانان است، این سیاست از سال اول شورای شهر پی‌ گیری شده است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این راستا شورای شهر تبصره‌ای در بودجه سال ۱۴۰۲ داشت که مزایای رفاهی و پرداخت‌های مناسبتی و همینطور سهم ۵۰ درصدی بیمه تکمیلی برای پرسنل تأمین نیرو سبزبانان و پاکبانان پرداخت شد و قاعدتاً در سال‌های آتی به قوت خود باقیست.

حاجی قاسمی بیان کرد: متأسفانه طی چند روز گذشته اطلاع رسانی ناصحیح توسط افراد غیرمسئول صورت گرفته است مبنی بر اینکه در جلسه کمیسیون تلفیق و در بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ این ردیف حذف شده که بدین وسیله به صورت رسمی اعلام می‌کنیم که این خبر صحت ندارد و تکذیب می‌شود و این پیش بینی در بودجه ۱۴۰۳ نیز صورت گرفته است.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: قاعدتاً شهرداری سقفی را برای پرداخت این مصوبه برای پرسنل تأمین نیرو، پاکبان‌ها و سبزبانان چه در امور رفاهی و مناسبتی و چه در سهم ۵۰ درصد بیمه تکمیلی دارد که در آن سقف انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری