کد خبر:10128
پ

درگاه اینترنتی عربی شهرداری اهواز راه‌اندازی شد

مدیرکل ارتباطات و اموربین‌الملل شهرداری اهواز با اشاره به راه‌اندازی درگاه اینترنتی عربی شهرداری اهواز گفت: این درگاه فرصتی فراهم خواهد کرد تا کشورهای منطقه و همسایه به طور شایسته‌ای از فعالیت‌های صورت گرفته مدیریت شهری اهواز در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه شهری، گردشگری مطلع شوند. سروش بزاز شنبه یازدهم آذر در جمع اصحاب […]

مدیرکل ارتباطات و اموربین‌الملل شهرداری اهواز با اشاره به راه‌اندازی درگاه اینترنتی عربی شهرداری اهواز گفت: این درگاه فرصتی فراهم خواهد کرد تا کشورهای منطقه و همسایه به طور شایسته‌ای از فعالیت‌های صورت گرفته مدیریت شهری اهواز در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه شهری، گردشگری مطلع شوند.

سروش بزاز شنبه یازدهم آذر در جمع اصحاب رسانه‌ اظهار کرد: درگاه اینترنتی عربی شهرداری اهواز با هدف اطلاع رسانی عمومی و انتشار فعالیت‌های اجرایی، انتشار فراگیر اخبار، برنامه‌های اجرایی، پروژه‌ها و فعالیت‌های شهرداری کلان شهر اهواز رونمایی شد.

وی افزود: درگاه اینترنتی عربی شهرداری اهواز فرصتی فراهم خواهد کرد که کشورهای منطقه و همسایه و هموطنان عرب به طور شایسته‌ای از فعالیت‌های صورت گرفته مدیریت شهری اهواز در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه شهری، گردشگری و غیره مطلع شوند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز ادامه داد: این نسخه که در حال بروز رسانی است، تلاش دارد با فراهم آوردن فضایی ساده و کاربردی دسترسی مخاطبان عرب زبان را به اخبار و اقدامات شهرداری امکان پذیر کند.

وی تصریح کرد: سایت عربی شهرداری اهواز به نشانی Arabic.ahvaz.ir دومین درگاه اینترنتی مدیریت شهری در سطح کلانشهرهای کشور است که به زبان عربی راه اندازی شده است و پیش از این فقط شهرداری قم در این زمینه اقدام کرده است.

گفتنی است سایت انگلیسی شهرداری اهواز به نشانی English.ahvaz.ir نیز پیش از این راه اندازی شده و در حال فعالیت است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری