کد خبر:6443
پ

در سازمان فاوای مشهد انجام شد؛ راه‌اندازی کد دستوری ussd با هدف صرفه‌جویی و افزایش پایداری

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: سازمان فاوا قصد دارد با به‌کارگیری روش‌های جدید ضمن کاهش هزینه‌های جاری، با ایجاد روش‌های متنوع ضریب اطمینان و پایداری سرویس‌های خود را بالا ببرد. مهدی بدیع‌فرخد اظهار کرد: با توجه به گسترش بسیار زیاد نقش فناوری اطلاعات در مدیریت شهری به خصوص در کلان‌شهر مشهد، […]

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: سازمان فاوا قصد دارد با به‌کارگیری روش‌های جدید ضمن کاهش هزینه‌های جاری، با ایجاد روش‌های متنوع ضریب اطمینان و پایداری سرویس‌های خود را بالا ببرد.

مهدی بدیع‌فرخد اظهار کرد: با توجه به گسترش بسیار زیاد نقش فناوری اطلاعات در مدیریت شهری به خصوص در کلان‌شهر مشهد، پایداری و تداوم خدمات الکترونیکی رکن اساسی در ایجاد شهر هوشمند و مدیریت نوین شهری به شمار می‌آید.

وی افزود: از همین رو پیش‌بینی روش‌های جایگزین به همراه بهره‌مندی از درگاه‌های متعدد با رعایت اصل صرفه‌جویی در هزینه‌ها در تمام خدمات الکترونیک و سامانه‌های شهرداری مشهد در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در حال حاضر و در فاز نخست در صورت دریافت نشدن پیامک توسط شهروندان، آنها می‌توانند از کد ۶۶۵۵*۸۸۰۰# جهت ورود به تمام سامانه‌های شهرداری الکترونیک استفاده کنند.

بدیع‌فرخد از افزودن سرویس‌های متعدد به زیرساخت ایجاد شده در آینده نزدیک خبر داد و گفت: سازمان فاوا قصد دارد با به‌کارگیری روش‌های جدید، ضمن کاهش هزینه‌های جاری با ایجاد روش‌های متنوع ضریب اطمینان و پایداری سرویس‌های خود را افزایش دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری