کد خبر:10772
پ

دعوت از هنرمندان قمی برای مشارکت در زیباسازی شهری

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم ضمن دعوت از هنرمندان شهر قم برای مشارکت در زیباسازی شهری گفت: در قالب جشنواره شهرنگار هنرمندان قمی برای طراحی ۶۰ المان نوروزی مشارکت خواهند کرد. پیام جوادیان اظهار کرد: شهرداری قم در عرصه فضای سبز موفقیت‌های چشم‌گیری داشته است بنحویکه سرانه فضای سبز در شهر […]

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم ضمن دعوت از هنرمندان شهر قم برای مشارکت در زیباسازی شهری گفت: در قالب جشنواره شهرنگار هنرمندان قمی برای طراحی ۶۰ المان نوروزی مشارکت خواهند کرد.

پیام جوادیان اظهار کرد: شهرداری قم در عرصه فضای سبز موفقیت‌های چشم‌گیری داشته است بنحویکه سرانه فضای سبز در شهر قم در سال ۹۴، ۱۳ متر مربع به ازای هر شهروند بود، اکنون این سرانه امسال به ۲۱ متر مربع رسیده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه در این مدت بیش از ۱۲۰ بوستان شهری مجهز را تقدیم شهروندان کردیم، عنوان کرد: مهم‌ترین رویکرد ما توسعه پایدار فضای سبز و استفاده از پساب در آبیاری فضای سبز است.

توسعه اماکن تفریحی در شهر قم

جوادیان با اشاره به اینکه توسعه اماکن رفاهی، گردشگری و تفریحی یکی از دیگر رویکردهای شهرداری قم بوده است، خاطرنشان کرد: در این مدت مجموعه‌های مختلفی ازجمله آب و تاب، باغ پرندگان، باغ گیاه شناسی، تله‌سیژ، سورتمه و … راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری قم با بیان اینکه امروز هیچ بوستان غیر ایمن و غیراستانداردی نداریم، تصریح کرد: تمام بوستان‌های شهری در این مدت استانداردسازی شده است.

جوادیان با اشاره به اینکه طراحی و ساخت المان‌ها و هنرهای تجسمی در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: استفاده از ظرفیت هنرمندان در موضوعات مختلف می‌تواند فضای شهری را متحول کند.

وی با بیان اینکه جشنواره شهرنگار در اسفندماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این جشنواره طراحی و ساخت بیش از ۶۰ المان نوروزی را به هنرمندان خواهیم سپرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری