کد خبر:8654
پ

دوره‌های آموزشی مدیریت بحران در فرهنگسراهای تبریز برگزار می‌شود

مدیر بحران شهرداری تبریز از برگزاری دوره های آموزشی مدیریت بحران در فرهنگسراهای سطح شهر خبر داد. مسعود حسن نژاد با اعلام این خبر گفت: با هدف ارتقای سطح آگاهی و آمادگی شهروندان در برابر حوادث و سوانح، دوره های آموزشی در فرهنگسراهای سطح شهر برگزار می شود. وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره […]

مدیر بحران شهرداری تبریز از برگزاری دوره های آموزشی مدیریت بحران در فرهنگسراهای سطح شهر خبر داد.

مسعود حسن نژاد با اعلام این خبر گفت: با هدف ارتقای سطح آگاهی و آمادگی شهروندان در برابر حوادث و سوانح، دوره های آموزشی در فرهنگسراهای سطح شهر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزشی موجب کارآمدی و افزایش توانمندی شهروندان می‌شود، افزود: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت برگزاری این دوره ها توسط مدیریت بحران صورت گرفته و با همکاری مناطق دهگانه شهرداری تبریز، سازمان فرهنگی، اجتماعی و جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز این دوره ها برگزار می شود.

حسن نژاد در ادامه بیان کرد: در این دوره ها اقدامات لازم در قبل، حین و پس از وقوع بحران شامل مقاوم سازی اجرای غیرسازه ای، شناسایی نقاط امن، تهیه کیف لوازم ضروری، نحوه پناهگیری در حین حوادث و تخلیه اضطراری و ایمن و کمک های اولیه به فراگیران ارائه خواهد شد.

مدیر بحران شهرداری تبریز در خاتمه افزود: این دوره ها در فرهنگسراهای تحت نظر شهرداری برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مکان ها از برنامه زمان بندی اطلاع یافته و ثبت نام کنند.

شبنم شیرازی میگون ۱۴۰۲/۵/۸

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری