کد خبر:8684
پ

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معارفه شد

غلامرضا صالحی به عنوان رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معارفه و از زحمات اکبر نیکزاد رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تقدیر شد. به گزارش افتخار میهن مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، صبح امروز در محل این بنیاد انجام شد. در این مراسم، اکبر نیکزاد رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی […]

غلامرضا صالحی به عنوان رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معارفه و از زحمات اکبر نیکزاد رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تقدیر شد.

به گزارش افتخار میهن مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، صبح امروز در محل این بنیاد انجام شد.

در این مراسم، اکبر نیکزاد رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تودیع و غلامرضا صالحی که پیش ار این معاون نیکزاد به عنوان رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معارفه شد.

اکبر نیکزاد، شهریورماه ۱۴۰۰ به عنوان رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پس از درگذشت مرحوم علیرضا تابش به این سمت منصوب شده بود

اکبر نیکزاد در ابتدای این مراسم که با حضور کلیه مدیران استانی بنیاد مسکن در سالنی مملو از جمعیت برگزار شد، گفت: در ابتدای دولت سیزدهم، حوادث طبیعی سنگینی رخ داد که هیچکدام به بحران ختم‌ نشد و  بخشی از آنها با توان بنیاد مسکن تکمیل شد.

نیکزاد گفت: بنیاد مسکن در دوسال گذشته ۴۸۸ هزار مسکن شروع کرده و ۱۵۸ هزار واحد مسکونی را به مردم تحویل داده است.

وی افزود: بنیاد مسکن در ۲ سال گذشته تمام توان خود برای ساخت مسکن را در این مدت به گار گرفته و از هیچ تلایشی مضایقه نکرده است.

نیکزاد گفت: برای ساخت ۴۸۸ هزار واحد مسکونی تک‌تک دوستان فعال در بنیاد مسکن با افتخار خون دل خوردند و این‌ کار را پیش بردند.

رییس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: در مسئله مسکن محرومان تاکنون ۱۴ هزار واحد مسکونی ساخته شده است و ای کاش فرصت بود در این‌ افتتاح‌ها تصاویر رضایت مردم به تصویر کشیده می‌شد.

وی افزود: تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای طرح هادی مصوب است و افق طرح‌های هادی در ۹ هزار روستا بازنگری شده است و ۴۵ هزار جلسه برای این طرح‌های هادی برگزار شده است.

نیکزاد گفت: بنیاد مسکن بزرگترین تولیدکننده بتن در کشور است و ما در زمینه تونل برای تکمیل ادامه خط چهار مترو در حال فعالیت هستیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری