کد خبر:8902
پ

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز: رویکرد فرهنگسازی اصحاب رسانه، همراه مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، فعالیت اصحاب رسانه با رویکرد فرهنگسازی را همراه و همپای مدیریت شهری در تحول و توسعه دانست. شهرام دبیری در مراسم اختتامیه نخستین رویداد رسانه ای تبریزنگار خاطرنشان کرد: این رویداد اتفاقی مبارک و فرخنده در حوزه مدیریت شهری است و از استمرار آن استقبال می کنیم.دبیری با دعوت از […]

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، فعالیت اصحاب رسانه با رویکرد فرهنگسازی را همراه و همپای مدیریت شهری در تحول و توسعه دانست.

شهرام دبیری در مراسم اختتامیه نخستین رویداد رسانه ای تبریزنگار خاطرنشان کرد: این رویداد اتفاقی مبارک و فرخنده در حوزه مدیریت شهری است و از استمرار آن استقبال می کنیم.
دبیری با دعوت از اصحاب رسانه و مطبوعات در تبیین موضوعات جامعه شهری اظهار کرد: امید است در نتیجه این رویداد، شاهد بهره مندی مدیریت شهری از نتایج نگاه اهالی رسانه به دغدغه های شهر و شهروندان باشیم.
وی با قدردانی از تلاش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در برگزاری رویداد رسانه‌ای تبریزنگار ادامه داد: شورای اسلامی شهر از این حرکت حمایت می‌نماید و امید آن را داریم که با تمرکز به جنبه های مختلف آن، روندی موثر در استمرار آن داشته باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی و اجتماع عظیم عزادارن حسینی در کربلای معلی خاطرنشان کرد: این رویداد، یکی از بزرگترین اجتماعات انسانی است که نشان دهنده اتحاد عظیم شیعیان و محبان حضرت امام حسین علیه السلام است.
مراسم اختتام نخستین رویداد رسانه ای تبریزنگار، با ارادت ورزی اصحاب رسانه و مطبوعات به ساحت قدسی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و قدردانی از منتخبین و نفرات شایسته تقدیر این رویداد دنبال شد و در خاتمه از پوستر دومین رویداد رسانه ای تبریز نگار رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری