کد خبر:1734
پ

رئیس شورای شهر اصفهان : شورا؛ تثبیت نقش‌آفرینی شهروندان در تعیین سرنوشت خود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا که در واقع ریشه در آیات و مبانی الهی دارند نقش‌آفرینی مردم را در رقم زدن سرنوشت خویش تثبیت کرده‌اند، ضمن آن که با جلب مشارکت آنان افق‌های جدیدی را در حوزه‌های گوناگون خدمت‌رسانی و ارتقای بهبود کیفیت زندگی در شهر گشوده‌اند. محمد نورصالحی […]

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا که در واقع ریشه در آیات و مبانی الهی دارند نقش‌آفرینی مردم را در رقم زدن سرنوشت خویش تثبیت کرده‌اند، ضمن آن که با جلب مشارکت آنان افق‌های جدیدی را در حوزه‌های گوناگون خدمت‌رسانی و ارتقای بهبود کیفیت زندگی در شهر گشوده‌اند.

محمد نورصالحی در آستانه نهم اردیبهشت گفت: آغاز فعالیت و تأسیس شوراها در سال ۱۳۷۸ را می‌توان در ادامه حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش و تکمیل زنجیره مردم سالاری دینی دانست. اداره امور کشور از طریق شورا که در ۱۰ اصل از اصول مترقی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تجلی یافته با رویکرد تمرکززدایی و تقویت مدیریت محلی ایجاد گردید و به لطف پروردگار تا کنون توانسته است چالش‌های جدی‌ای را در حوزه‌های گوناگون مدیریت شهری حل‌وفصل نماید. گرچه خود نیز از آغاز به کار، بعضاً با دشواری‌ها و معضلات اساسی مواجه بوده است.

وی افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا که در واقع ریشه در آیات و مبانی الهی دارند نقش‌آفرینی مردم را در رقم زدن سرنوشت خویش تثبیت کرده‌اند. ضمن آن که با جلب مشارکت آنان افق‌های جدیدی را در حوزه‌های گوناگون خدمت‌رسانی و ارتقای بهبود کیفیت زندگی در شهر گشوده‌اند.

وی با اشاره به تقارن روز شوراها و روز قدس در سالجاری ، ضمن دعوت از اقشار مختلف برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود : از درگاه خداوند متعال برای اعضای شورای شهر ، توفیق همدلی و هم‌افزایی در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق شعار سال با عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» که سربلندی ایران عزیز را به دنبال دارد را آرزو نمود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری