کد خبر:9238
پ

رئیس شورای شهر یزد: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری عامل پیشرفت شهر است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: توجه به سرمایه‌گذاری سبز و گردشگری در شهر جهانی یزد موجب پیشرفت شهر خواهد شد. عزیزالله سیفی با اشاره به فرارسیدن هفته گردشگری اظهار داشت: این ایام فرصتی است تا اهمیت و تأثیر سفر و گردشگری در راستای پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر کشور، بر همگان یادآوری شود. […]

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: توجه به سرمایه‌گذاری سبز و گردشگری در شهر جهانی یزد موجب پیشرفت شهر خواهد شد.

عزیزالله سیفی با اشاره به فرارسیدن هفته گردشگری اظهار داشت: این ایام فرصتی است تا اهمیت و تأثیر سفر و گردشگری در راستای پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر کشور، بر همگان یادآوری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری سبز در شهر جهانی یزد موجب پیشرفت شهر می‌شود بنابراین میبایست ارگان‌های مرتبط از جمله شهرداری برای جذب گردشگر، آبادانی شهر و همچنین حفظ بافت تاریخی شهر یزد تلاش کنند.

سیفی اضافه کرد: خدمات گردشگری پایدار و سازگار با محیط زیست ، مسئولیت اجتماعی را ارائه می‌دهد که باید با سرمایه‌گذاری از آن استفاده بهینه کرد.

وی ادامه داد: شیراز، یزد و اصفهان مثلث طلایی گردشگری هستند که تفاهم‌نامه‌ای به منظور گسترش و تقویت حوزه‌های مرتبط با گردشگری و رونق گردشگری، اعتلای فرهنگ و هویت شهر میان سه شهر با نگاهی ویژه به وجه مشترک گردشگری فرهنگی تاریخی منعقد شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری