کد خبر:10838
پ

رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شهرکرد: تمرین‌های صبحگاهی در غرب شهرکرد برگزار می‌شود

رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی استان و با بهره‌گیری از مربیان مجرب تمرین‌های صبحگاهی و عصرگاهی در محل امام‌زاده سلطان سبزپوش غرب شهرکرد برگزار خواهد شد. ماشالله ایزدی در خصوص ورزش همگانی اظهار کرد: سبک زندگی ماشینی و سوق جوامع به سمت صنعتی شدن باعث […]

رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی استان و با بهره‌گیری از مربیان مجرب تمرین‌های صبحگاهی و عصرگاهی در محل امام‌زاده سلطان سبزپوش غرب شهرکرد برگزار خواهد شد.

ماشالله ایزدی در خصوص ورزش همگانی اظهار کرد: سبک زندگی ماشینی و سوق جوامع به سمت صنعتی شدن باعث کم شدن تعاملات اجتماعی و کم‌تحرکی و از بین رفتن ابتکار عمل شده است.

وی افزود: حضور همه اقشار و سنین یکی از ویژگی‌های مهم ورزش همگانی است، توسعه ورزش همگانی در شهر موجب بالارفتن امید به زندگی، شور نشاط، پرشدن اوقات فراغت جوانان و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شهرکرد با بیان این‌که شهرداری در توسعه ورزش شهروندی رسالت‌هایی دارد، تصریح کرد: پارک‌ها یکی از مکان‌های بسیار مناسب برای توسعه ورزش‌های همگانی هستند، شهرداری باید جهت توسعه این نوع ورزش تلاش کند.

وی ادامه داد: با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی استان و با بهره‌گیری از مربیان مجرب تمرین‌های صبحگاهی و عصرگاهی در محل امام‌زاده سلطان سبز پوش غرب شهرکرد برگزار خواهد شد.

ایزدی بیان کرد: در تلاش هستیم با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی المپیاد محلات را برگزار کنیم که نیازمند یک سری اقدامت از سوی شهرداری شهرکرد است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری