کد خبر:10511
پ

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم : مشوق‌های فرزندآوری در تمام نهادهای اجرایی تقویت شود

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: تمام نهادهای اجرایی باید در زمینه تقویت مشوق‌های فرزند آوری برای کارکنان خود تلاش کنند. نرجس نیازمند امروز یکشنبه دهم دی ماه در جلسه با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار کرد: کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تلاش می‌کند تا در مسیر […]

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: تمام نهادهای اجرایی باید در زمینه تقویت مشوق‌های فرزند آوری برای کارکنان خود تلاش کنند.

نرجس نیازمند امروز یکشنبه دهم دی ماه در جلسه با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار کرد: کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تلاش می‌کند تا در مسیر حمایت از خانواده در نظام مدیریت شهری گام بردارد.

وی با اشاره به نوپا بودن ساختار مشاور بانوان و کمیسیون خانواده در مدیریت شهری افزود: در این عرصه تلاش می‌کنیم در حوزه‌های مختلف حمایت کاملی از بانوان موفق داشته باشیم و در تمام برنامه‌ها محوریت مسئله خانواده باشد.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم به اجرای طرح‌های پژوهشی در حوزه جمعیت در این کمیسیون اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از اقدامات، تقویت مشوق‌های حوزه فرزندآوری به منظور دغدغه‌های جمعیتی در شهر قم بود.

نیازمند ضمن تشکر از شهردار قم بابت حمایت از برنامه‌های حوزه خانواده و بانوان گفت: کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم دو جامعه مخاطب بانوان شهرداری و بانوان شهر را برای خود در نظر گرفته و در هر دو حوزه تلاش‌هایی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در این حوزه نباید تنها از دولت انتظار داشت اضافه کرد: هر ارگان و نهاد اجرایی در شهر باید از مسئله فرزندآوری حمایت کرده و در این امر مشارکت کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم به حمایت از طرح‌های اشتغال حوزه بانوان سرپرست خانوار اشاره کرد و افزود: در امور خیریه و مسائل مرتبط با اشتغال بانوان سرپرست خانوار، با محوریت افراد دلسوز و دغدغه مند گام‌های مثبتی برداشته شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری