کد خبر:11218
پ

راه‌اندازی بازارچه‌های مشاغل خانوادگی در محلات شهر قم

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: اهتمامی که در بحث مشاغل خانگی وجود دارد این است که اقتصاد خانواده‌ها ارتقا پیدا کند و بازارچه‌های مشاغل خانگی در محلات شهر قم ایجاد شود. نرجس نیازمند امروز شنبه چهاردهم بهمن در نشست صمیمی با مردم محله شیخ‌آباد قم در مسجد امام رضا (ع) […]

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: اهتمامی که در بحث مشاغل خانگی وجود دارد این است که اقتصاد خانواده‌ها ارتقا پیدا کند و بازارچه‌های مشاغل خانگی در محلات شهر قم ایجاد شود.

نرجس نیازمند امروز شنبه چهاردهم بهمن در نشست صمیمی با مردم محله شیخ‌آباد قم در مسجد امام رضا (ع) اظهار کرد: تشکیل کمیسیون زنان و خانواده یکی از اتفاقات خوب شورای ششم بود که در چند محور آموزش، آسیب‌های اجتماعی، ورزش و نشاط اجتماعی و مشاغل فعالیت دارد.

وی افزود: اهتمامی که در بحث مشاغل خانگی وجود دارد این است که اقتصاد خانواده‌ها ارتقا پیدا کرده و شهرداری قم و سازمان میادین با ایجاد بازارچه‌های مشاغل خانوادگی ثابت و توزیع اقلام مورد نیاز مردم، این بازارچه‌ها را راه اندازی کرده است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم کنترل بازار و قیمت را از محاسن این بازارچه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: این مسئله به نفع مردم خواهد بود؛ یکی دیگر از اقدامات شهرداری منطقه دو را راه‌اندازی بوستان بانوان با اعتبار ۲۲ میلیارد است که هزینه تملک و احداث آن رقم خورده است.

نیازمند عنوان کرد: همکاری میان سازمان آب و فاضلاب استان و شهرداری در راستای ایجاد ایستگاه‌های آب شیرین انجام شده است تا مردم در این عرصه مشکلی نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری