کد خبر:7967
پ

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: در مسیر توسعه شهری باید از اقدامات شعاری پرهیز کرد/ مشهد پایتخت معنوی است و باید در قد‌و‌قواره خودش برنامه‌ریزی شود

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: شهرداری‌ها در مسیر توسعه شهر باید از شعار و اقدامات شعارگونه پرهیز کنند و در عمل در حوزه‌های مختلف نظیر توسعه حمل و نقل عمومی و احیای بافت‌های فرسوده اقدامی عملی انجام دهند. به گزارش افتخار میهن مهدی سلیمی امروز شنبه سی ام اردیبهشت ماه در آیین معارفه شهردار […]

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: شهرداری‌ها در مسیر توسعه شهر باید از شعار و اقدامات شعارگونه پرهیز کنند و در عمل در حوزه‌های مختلف نظیر توسعه حمل و نقل عمومی و احیای بافت‌های فرسوده اقدامی عملی انجام دهند.
 
به گزارش افتخار میهن مهدی سلیمی امروز شنبه سی ام اردیبهشت ماه در آیین معارفه شهردار مشهد افزود: شهردار مشهد برای خدمت بهتر باید به برنامه های ارائه شده به شورای اسلامی شهر وفادار باشد.
وی‌افزود: اعضای شورای شهر نیز باید حمایت لازم را از شهردار برای پیشبرد برنامه ها داشته باشند.
سلیمی افزود: شهرداری در مسیر خدمت، نیازمند همراهی همه دستگاه های اجرایی به خصوص مدیریت ارشد استان است و برای رسیدن قطار توسعه به مقصد همه باید همراهی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: کلانشهر مشهد پایتخت معنوی کشور است و با دیگر شهرها قابل قیاس نیست و اجرای طرح‌های عمرانی برای توسعه شهر ضروری است اما باید اولویت سنجی شده و پروژه های نیمه تمام تکمیل شود.
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین گفت: مشهد را ‌در مقایسه با کلان‌شهر‌های دیگر نبینید. مشهد پایخت معنوی ماست و باید در قد‌و‌قواره خودش برنامه‌ریزی شود. 
وی خطاب به محمدرضا قلندر، شهردار جدید مشهد، تأکید کرد: اولویت‌بندی در کار‌ها فراموش نشود. در این فرصت باقی‌مانده مواردی را که مهم‌تر است، در اولویت قرار دهید. پروژه‌های جدید کلنگ‌زنی نشود و پروژه‌های گذشته را به پایان برسانید. 
سلیمی اضافه کرد: شهرداری به‌تنهایی‌ نمی‌تواند موفق باشد و حمایت‌های همه دستگاه‌ها را می‌خواهد. حمایت استانداری نیز بسیار اهمیت دارد. در این روز‌های باقی‌مانده، سمت مباحث شعاری نرویم. حمایت‌هایی باید از طرف وزارت کشور صورت بگیرد و ما حتما کمک خواهیم کرد. باید بسیج عمومی شکل بگیرد تا مردم حاصل این انتخاب را در عمل ببینند.
در این آیین که با حضور استاندار خراسان رضوی، شماری از نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده شهدا و جانبازان برگزار شد، حکم وزیر کشور در خصوص انتصاب شهردار مشهد توسط رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به وی تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری