کد خبر:7622
پ

زمینه های همکاری مشترک سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و شرکت بازآفرینی شهری بررسی شد

در نشست مشترک مهدی سلیمی رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، ظرفیت‌های همکاری دو طرف در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده در محدوده ها و محلات هدف ناکارآمد شهری بررسی شد. به گزارش افتخار میهن به نقل از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در این نشست گزارشی از […]

در نشست مشترک مهدی سلیمی رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، ظرفیت‌های همکاری دو طرف در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده در محدوده ها و محلات هدف ناکارآمد شهری بررسی شد.

به گزارش افتخار میهن به نقل از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه ابعاد مختلف نوسازی بافت‌های فرسوده در محدوده‌ها و محله‌های ناکارآمد شهری و آخرین مصوبات ستادملی بازآفرینی شهری ارایه و در خصوص آن تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، جایگاه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و شهرداری‌ها را در فرایند نوسازی حدود ۲۷۰هزار بافت فرسوده در محلات هدف بازآفرینی شهری و نهادسازی موثر و مطلوب در این عرصه و همچنین همکاری در زمینه طرح نهضت ملی مسکن و اطلاع رسانی موضوعات مرتبط در سطح شهر به متقاضیان با اهمیت برشمرد و بر تعیین مدلی مناسب برای مشارکت موثر مردم، شهرداری و دولت در این مبحث تاکید نمود.

 در ادامه، مهدی سلیمی رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ضمن تاکید بر ظرفیتهای مدیریت شهری در زمینه توزیع عادلانه امکانات و خدمات در مناطق شهری و همچنین حاشیه شهرها و سکونتگاه های غیررسمی، آمادگی این سازمان را برای همکاری و همفکری مستمر با شرکت بازآفرینی شهری ایران در موضوعات نوسازی بافتهای فرسوده، ارایه آموزش های کاربردی در حوزوه بازآفرینی به شهرداریها،  ساماندهی آمار و اطلاعات این حوزه اعلام و پیشنهاد کرد کارگروهی موضوعات مرتبط را بصورت تخصصی پیگیری نماید.

در خاتمه این نشست مقرر شد کارگروه کاری مشترکی با حضور مدیران دو مجموعه، ضمن تشکیل جلسات مستمر کاری با بررسی های دقیق و کارشناسی و آسیب شناسی موضوعات مطرح فی مابین و در نظر گرفتن ظرفیتهای موجود در شهرداری‌ها و ستادهای بازآفرینی استانی و شهرستانی زمینه اجرای برنامه ریزی ها و اقدامات مشترک را فراهم نماید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری