کد خبر:6347
پ

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد: زیباسازی ورودی شهر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد گفت: با جابه‌جایی و انتقال درختچه‌های ترون بلوار شهید مدرس و کاشت آن در ابتدای جاده اراک، یک دیواره سبز و زیبا در ورودی شهر از سمت اراک ایجاد می‌شود. ایرج بابایی اظهار کرد: ترون یکی از عناصر پر مصرف در تپه‌های فضای سبز است […]

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد گفت: با جابه‌جایی و انتقال درختچه‌های ترون بلوار شهید مدرس و کاشت آن در ابتدای جاده اراک، یک دیواره سبز و زیبا در ورودی شهر از سمت اراک ایجاد می‌شود.

ایرج بابایی اظهار کرد: ترون یکی از عناصر پر مصرف در تپه‌های فضای سبز است که به عنوان دیواره و پرچین از آنها استفاده می‌شود، در گذشته در خیابان‌های اصلی شهر بروجرد از این عنصر گیاهی به عنوان جداکننده خیابان‌ها استفاده شده که مانع دید مردم است.

وی افزود: ما هر ساله این درخت‌ها را فرم می‌دهیم که رشد آنها را با اخلال مواجه می‌کند و موجب می‌شود دچار آفات و بیماری‌ها شوند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: تصمیم گرفتیم با هماهنگی مدیریت شهرداری نسبت به انتقال ترون‌های خیابان‌های مدرس اقدام کنیم تا بتوانیم در ورودی شهرمان از سمت اراک یک دیواره سبز و زیبا داشته باشیم.

بابایی از بسترسازی و کاشت ۱۵۰ جعبه نشانه گل فصلی بنفشه در باغچه‌هاو محوطه ورودی تالار مهرگان (حاشیه کمربندی شمال شهر) خبر داد و تصریح کرد: از آنجا که تولید قلمه و گل‌های فصلی از اولویت‌های سازمان است، عملیات آماده‌سازی شاسی‌های (گرم و سرد) در نهالستان تحت پوشش سازمان با رعایت جنبه‌های فنی و با نظارت کارشناسان سازمان در حال اجرا است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری