کد خبر:8173
پ

ساماندهی باربری‌های بدون مجوز در مراغه

سرپرست شهرداری مراغه گفت: مدیریت شهری با همکاری سایر نهادها عزم جدی برای ساماندهی باربری‌های بدون مجوز دارد. شهرام مروتی با بیان اینکه باربری‌های بدون مجوز بهره‌برداری در مراغه ساماندهی می‌شود، اظهار کرد: طی جلسه‌ای که به همت شهرداری مراغه و با حضور دایره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی در ساختمان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک […]

سرپرست شهرداری مراغه گفت: مدیریت شهری با همکاری سایر نهادها عزم جدی برای ساماندهی باربری‌های بدون مجوز دارد.

شهرام مروتی با بیان اینکه باربری‌های بدون مجوز بهره‌برداری در مراغه ساماندهی می‌شود، اظهار کرد: طی جلسه‌ای که به همت شهرداری مراغه و با حضور دایره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی در ساختمان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری برگزار شد، مشکلات، راهکارها و شرایط اخذ پروانه بهره‌برداری و ادامه فعالیت باربری‌ها در سطح شهر بررسی و در این زمینه تصمیم‌گیری شد.

وی با اشاره به بازدید میدانی از مجموعه پروژه‌های شهرداری، افزود: شهرداری مراغه با تمام توان و ظرفیت موجود و با استفاده از برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده به منظور رسیدن به اهداف عالیه مدیریت شهری در ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازد.

سرپرست شهرداری مراغه همدلی و همفکری را اجتناب‌ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری باید همراه و همگام با یکدیگر باشند تا بتوانیم شهر را به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.

مروتی با تاکید بر ایمن‌سازی و سرعت بخشیدن به پروژه‌های فنی و عمرانی، گفت: تمام پروژه‌ها باید در یک زمانبندی مشخص با نظارت مستمر کارشناسان و با هدف ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان در بازه زمانی کوتاه در اختیار شهروندان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری