کد خبر:11128
پ

سرپرست جدید شهرداری مریوان انتخاب شد

شعیب تاهو، در جلسه امروز شورای شهر مریوان با شش رای موافق اعضای شورا، به عنوان سرپرست جدید شهرداری این شهر انتخاب شد. شعیب تاهو امروز دوشنبه نهم بهمن در جلسه شورای شهر مریوان با رأی موافق شش نفر از اعضای شورا، به عنوان سرپرست جدید شهرداری این شهر انتخاب شد. اعضای شورای شهر مریوان شعیب تاهو را به […]

شعیب تاهو، در جلسه امروز شورای شهر مریوان با شش رای موافق اعضای شورا، به عنوان سرپرست جدید شهرداری این شهر انتخاب شد.

شعیب تاهو امروز دوشنبه نهم بهمن در جلسه شورای شهر مریوان با رأی موافق شش نفر از اعضای شورا، به عنوان سرپرست جدید شهرداری این شهر انتخاب شد.

اعضای شورای شهر مریوان شعیب تاهو را به عنوان سرپرست شهرداری به استانداری معرفی کردند تا در مدت سه ماه آینده فرصت انتخاب شهردار جدید را داشته باشند.

شعیب تاهو با ۱۵ سال سابقه خدمت در شهرداری به مدت پنج سال مسئول خدمات شهری شهرداری سقز، سه دوره معاونت خدمات شهری شهرداری مریوان، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری، معاونت حقوقی و املاک شهرداری، کارشناس خدمات شهری و مسئول بازرسی و پاسخگویی به شکایت شهرداری مریوان را در کارنامه خود دارد.

شایان ذکر است شهرداری و شورای شهر مریوان بعد از احراز تخلفات اعضای سابق آن از خردادماه امسال تاکنون دستخوش تغییر و تحولات متعددی بوده است به گونه‌ای که در سال جاری تاکنون سه بار سرپرست شهرداری این شهر تغییر کرده و اعضای علی‌البدل شورا نیز جایگزین افراد سابق شده‌اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری