کد خبر:7999
پ

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن: دستورالعمل تامین اراضی مسکن کارکنان نیروهای مسلح تدوین می‌شود

نشست مشترک کارگروه اجرا و پیگیری تفاهم‌نامه مشترک سازمان ملی زمین و مسکن و ستاد کل نیروهای مسلح برای تهیه دستورالعمل تامین اراضی مسکن کارکنان نیروهای مسلح برگزار شد. به گزارش افتخار میهن به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در نشست مشترک کارگروه اجرا و پیگیری تفاهم‌نامه […]

نشست مشترک کارگروه اجرا و پیگیری تفاهم‌نامه مشترک سازمان ملی زمین و مسکن و ستاد کل نیروهای مسلح برای تهیه دستورالعمل تامین اراضی مسکن کارکنان نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش افتخار میهن به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در نشست مشترک کارگروه اجرا و پیگیری تفاهم‌نامه مشترک سازمان ملی زمین و مسکن و ستاد کل نیروهای مسلح برای تهیه دستورالعمل تامین اراضی مسکن کارکنان آن‌ها با تاکید براینکه مشکل مسکن، دغدغه اساسی سران نظام است، تصریح کرد: این موضوع یک بحث درون‌دستگاهی نیست و مسئله کلان کشور است.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن سرعت بخشیدن به روند اجرای تفاهم را هدف اصلی این کارگروه برشمرد و افزود: توافقات کلی و اصلی برای ساخت مسکن برای پرسنل نیروهای مسلح انجام شده و در حال حاضر این جلسات باید با جدیت تمام برای پیگیری بحث مسکن دنبال شود.

وی با بیان اینکه تمام این مباحث برای تولید مسکن و تحقق طرح نهضت ملی مسکن است، اظهار داشت: آسیب‌شناسی و رفع مشکلات موجود در استان‌ها و شهرهایی که در آنها مسئله داریم باید اولویت اصلی این نشست‌ها باشد.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، تفاهم‌نامه تامین مسکن کارکنان نیروهای مسلح بین وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در جهت تامین مسکن کارکنان این نیروها منعقد شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری