کد خبر:1715
پ

سرپرست شهرداری: نکوداشت روز شهرکرد به عنوان نماد استان باید جایگاه ملی پیدا کند.

به گزارش افتخار میهن ، عبدالصادق نجفی در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی نکوداشت روز شهرکرد، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختیاری قطب گردشگری است و یک ظرفیت عظیم در حوزه‌های مختلف وجود دارد، باید در راستای معرفی شهرکرد و استان به صورت ملی همه دستگاه‌های دولتی به ویژه متولیان امر فرهنگ […]

به گزارش افتخار میهن ، عبدالصادق نجفی در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی نکوداشت روز شهرکرد، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختیاری قطب گردشگری است و یک ظرفیت عظیم در حوزه‌های مختلف وجود دارد، باید در راستای معرفی شهرکرد و استان به صورت ملی همه دستگاه‌های دولتی به ویژه متولیان امر فرهنگ همکاری لازم را داشته باشند.

وی از حوزه هنری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سینماها، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان، صدا و سیما، صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی تقاضا کرد تا برای برگزاری هرچه بهتر نکوداشت روز شهرکرد با مدیریت شهری همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه روز شهرکرد تنها مختص به شهرداری نیست، خاطرنشان کرد: در ویژه برنامه‌های پنجمین سال نکوداشت شهرکرد باید شعار سال مورد توجه قرار بگیرد.

نجفی تصریح کرد: شهرکرد نماد مرکز استان است و با توجه به اینکه از تمام اقوام در شهرکرد ساکن هستند برنامه‌های این روز مختص به همه شهروندان است و با اتحاد و همدلی و انسجام، برنامه‌ها به بهترین شکل ممکن اجرا خواهد شد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان و شهر ، نکوداشت روز شهرکرد به عنوان نماد استان باید جایگاه ملی پیدا کند.

در این مراسم ، رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد نیز گفت: برنامه‌های روز شهرکرد تنها به شهر محدود نشود.

محمدرضا بیاتی اظهار کرد: در روز شهرکرد باید به تمام مفاخر، نخبگان و مشاهیر و افرادی که در تاریخ استان نقش داشتند توجه و معرفی شوند.

وی با بیان اینکه باید مخاطب شناسی صورت پذیرد تا برای همه مخاطبین برنامه پیش‌بینی شود، افزود: برنامه‌های روز شهرکرد تنها به شهرکرد محدود نشود و از ظرفیت‌های شهرستانی و استانی نیز استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد، اضافه کرد: همچنین مشارکت مردم در اجرای برنامه‌ها به کار گرفته و هرساله پروژه‌های به صورت محله‌ای اجرا که ماندگار شوند.

در ادامه نشست ، ماشاالله ایزدی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اردیبهشت ماه مسافران و گردشگران زیادی به استان سفر می‌کنند می‌طلبد استان به خوبی معرفی شود.

وی افزود: در همین راستا ظرفیت صنایع دستی و هنرمندان و… مورد توجه قرار گیرد و همه دستگاه‌ها به میدان بیایند که با یک خرد جمعی برنامه‌ها اجرا شوند.

شبنم شیرازی میگوم ۱۴۰۱/۲/۸

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری