کد خبر:9715
پ

سهم ایاب و ذهاب دانش آموزان دارای معلولیت توسط شهرداری مشهد پرداخت می‌شود

مشاور شهردار در امور افراد دارای معلولیت گفت: در بحث ایاب و ذهاب افراد دارای معلولیت به همت شورای اسلامی شهر، هرسال کمک هایی در این زمینه صورت می گیرد و امسال با مصوبه شورا سهم دانش آموزان توسط شهرداری پرداخت می‌شود. جواد شکوری در حاشیه بازدید از مدارس دخترانه و پسرانه مخصوص نابینایان اظهار […]

مشاور شهردار در امور افراد دارای معلولیت گفت: در بحث ایاب و ذهاب افراد دارای معلولیت به همت شورای اسلامی شهر، هرسال کمک هایی در این زمینه صورت می گیرد و امسال با مصوبه شورا سهم دانش آموزان توسط شهرداری پرداخت می‌شود.

جواد شکوری در حاشیه بازدید از مدارس دخترانه و پسرانه مخصوص نابینایان اظهار کرد: از ابتدای دوره ششم با دغدغه، شهر دسترس پذیر اقدامات خود را آغاز کردیم و تاکنون اتفاقات خوبی رقم خورده است.
وی افزود: در بحث ایاب و ذهاب افراد دارای معلولیت به همت شورای اسلامی شهر، هرسال کمک هایی در این زمینه صورت می گیرد و امسال با مصوبه شورا سهم دانش آموزان توسط شهرداری پرداخت می‌شود.
مشاور شهردار در امور افراد دارای معلولیت بیان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته می‌توان توجه به این افراد در مطالعات پروژه ها اشاره کرد همچنین تمام اتوبوس های خریداری شده باید منطبق با ضوابط افراد دارای معلولیت باشد.
شکوری خاطرنشان کرد: نصب نشانگر روان در اتوبوس ها، نصب اعلان صوتی، تصویب قانون جامع حمایت از معلولین توسط شورای اسلامی شهر مشهد، بهسازی پیاده رو ها، ساخت وسایل بازی و کمک به خرید لوازم ضروری از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری