کد خبر:8774
پ

شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر قم

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قم از اجرای طرح مطالعاتی شناسایی فرصت‌های مطالعاتی در مناطق شهرداری قم خبر داد. علی رمضانی امروز یکشنبه بیست و نهم مردادماه در سلسله نشست «روایت تحول» که به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم و با مشارکت رسانه‌ها برگزار شد با اشاره به اجرای طرح مطالعاتی احصای فرصت‌های […]

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قم از اجرای طرح مطالعاتی شناسایی فرصت‌های مطالعاتی در مناطق شهرداری قم خبر داد.

علی رمضانی امروز یکشنبه بیست و نهم مردادماه در سلسله نشست «روایت تحول» که به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم و با مشارکت رسانه‌ها برگزار شد با اشاره به اجرای طرح مطالعاتی احصای فرصت‌های سرمایه گذاری تا سه سال آینده اظهار داشت: اگر فضای اقتصادی کشور تثبیت شود طبق این مطالعات می‌توانیم سرمایه گذاران بهتری را جذب کنیم.

وی افزود: سعی ما این است که برای تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری مقداری از بلوار پیامبر اعظم (ص) خارج شده و مسائل سرمایه گذاری را منطقه محور پیش ببریم.

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری قم با اشاره به اینکه این طرح در دو ماه آینده نهایی می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئله سرمایه گذاری یک فرهنگی دارد که هنوز در تمام بخش‌های شهرداری قم هم نهادینه نشده است.

رمضانی ادامه داد: در طول این سال‌ها به این نتیجه رسیدیم که مدیریت کار در مرکز و ستاد باشد و مناطق با همکاری ما اقدامات سرمایه گذاری را پیش ببرند.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۱۴۰۲ شهرداری قم به سرمایه گذاری اختصاص یافته است اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف نیاز به تعریف فرصت‌های جدید خرد و کلان داریم.

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری قم گفت: درصدد هستیم ابتدای سال آینده همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر قم را برگزار کنیم و گام‌های موثرتری برای جذب سرمایه‌گذار برداریم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری