کد خبر:9811
پ

شهردار ارومیه: انعقاد تفاهنامه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری ارومیه با دو هلدینگ بزرگ کشوری

شهردار ارومیه با اشاره به مشارکت قرارگاه خانم‌الانبیاء و هلدینگ سابیر در اجرای پروژه‌های عمرانی ارومیه گفت: تفاهنامه ۶ هزار میلیارد تومانی شهرداری ارومیه با این دو هلدینگ بزرگ کشوری منعقد شد. حسین مهدی‌زاده امروز یکشنبه سی ام مهرماه در مراسم افتتاح پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی اظهار کرد: با دو هلدینگ مطرح و بزرگ کشور تفاهم کرده‌ایم. وی افزود: با شرکت سابیر که […]

شهردار ارومیه با اشاره به مشارکت قرارگاه خانم‌الانبیاء و هلدینگ سابیر در اجرای پروژه‌های عمرانی ارومیه گفت: تفاهنامه ۶ هزار میلیارد تومانی شهرداری ارومیه با این دو هلدینگ بزرگ کشوری منعقد شد.

حسین مهدی‌زاده امروز یکشنبه سی ام مهرماه در مراسم افتتاح پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی اظهار کرد: با دو هلدینگ مطرح و بزرگ کشور تفاهم کرده‌ایم.

وی افزود: با شرکت سابیر که از هلدینگ‌های قدیمی قبل از انقلاب است تفاهم‌نامه اجرایی بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی با محوریت مدیریت ترافیک امضا شد و هیئت تطبیق هم تأیید کرد.

شهردار ارومیه گفت: بعد از ظهر امروز نشستی با قرارگاه خاتم الانبیا داریم که تفاهم‌نامه‌ای با محوریت مدیریت ترافیک و همچنین ساماندهی سایت پسماند نازلو با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان امضا خواهد شد.

مهدی زاده ادامه داد: این تفاهم‌نامه‌ها نوید این است که در برنامه میان‌مدت ۵ ساله اقدامات خوبی در حوزه عمران و خدمات شهری و به ویژه ترافیک صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری