کد خبر:9802
پ

شهردار اصفهان: آماده به اشتراک گذاشتن تجارب و دانش فنی با شهرداری «کاپان» هستیم

شهردار اصفهان گفت: آمادگی همه‌جانبه خود را برای به اشتراک گذاشتن دانش فنی و تجارت خود به شهرداری «کاپان» ارمنستان، همچنین افزایش سطح ارتباطات در برگزاری رخدادهای فرهنگی و هنری اعلام می‌کنیم. به گزارش افتخار میهن به نقل از ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز شنبه بیست‌ونهم مهرماه در نشستی با شهردار شهر «کاپان» کشور ارمنستان، با […]

شهردار اصفهان گفت: آمادگی همه‌جانبه خود را برای به اشتراک گذاشتن دانش فنی و تجارت خود به شهرداری «کاپان» ارمنستان، همچنین افزایش سطح ارتباطات در برگزاری رخدادهای فرهنگی و هنری اعلام می‌کنیم.

به گزارش افتخار میهن به نقل از ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز شنبه بیست‌ونهم مهرماه در نشستی با شهردار شهر «کاپان» کشور ارمنستان، با بیان اینکه در جلسه گذشته اطلاعاتی را از شهر «کاپان» با مسئولان این شهر کسب کرده‌ایم، اظهار کرد: بر این اساس علاقه‌مند به ارتباط بیشتر با شهر کاپان بودیم و پس‌از آن جلسه، هیئتی به‌منظور بررسی ظرفیت‌ها و امکان تبادلات فرهنگی به شهر کاپان آمدند.

وی با بیان اینکه از قدیم‌الایام با ارامنه در اصفهان اشتراک تاریخی و فرهنگی بالایی داشته‌ایم و الگویی از هم‌زیستی مسالمت‌آمیز بین ادیان توحیدی را در اصفهان و ایران تجربه کرده‌ایم، افزود: ارامنه برای مردم اصفهان قابل احترام بوده است و کشور ارمنستان یک کشور دوست برای ایران تلقی می‌شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: انگیزه بالایی برای کمک به مردم شهر کاپان و کشور ارمنستان در سطح منطقه داریم و سفر شهردار این شهر به اصفهان موجب می‌شود سطوح ارتباطات و تعاملات بین دو شهر کاپان و اصفهان بیشتر شود که تقویت آن یک ضرورت است.

وی ادامه داد: بحث خواهرخواندگی بین شهر کاپان و منطقه پنج شهرداری اصفهان که محل استقرار ارامنه در شهر اصفهان است بیش از این زمان مطرح‌شده بود و ما علاقه‌مند به شکل‌گیری این موضوع هستیم و امیدوارم تمام لحظات حضور هیئت شهرداری کاپان در اصفهان، قرین شاهدی باشد.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: ما آمادگی همه‌جانبه خود را برای به اشتراک گذاشتن دانش فنی و تجارت خود به شهرداری کاپان ارمنستان، همچنین افزایش سطح ارتباطات در برگزاری رخدادهای فرهنگی و هنری اعلام می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری