کد خبر:11099
پ

شهردار قرچک: افتتاح مجموعه تفریحی و ورزشی «ایران‌زمین» در دهه فجر

شهردار قرچک گفت: مجموعه تفریحی و ورزشی ایران‌زمین قرچک با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌زودی افتتاح خواهد شد. محسن خرمی شریف اظهار کرد: شهرک نیایش و منطقه صالح‌آباد یکی از مناطق کم برخوردار امکانات رفاهی، فضای سبز و ورزشی بود که با اجرای مجموعه تفریحی و ورزشی ایران‌زمین این کمبودها تا حدودی رفع […]

شهردار قرچک گفت: مجموعه تفریحی و ورزشی ایران‌زمین قرچک با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌زودی افتتاح خواهد شد.

محسن خرمی شریف اظهار کرد: شهرک نیایش و منطقه صالح‌آباد یکی از مناطق کم برخوردار امکانات رفاهی، فضای سبز و ورزشی بود که با اجرای مجموعه تفریحی و ورزشی ایران‌زمین این کمبودها تا حدودی رفع شد.

وی افزود: مجموعه تفریحی و ورزشی ایران‌زمین در انتهای خیابان صالح‌آباد محله نیایش شامل سوله چند منظوره مدیریت بحران، زمین چمن مصنوعی و فضای سبز است که با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با امکانات خوب رفاهی به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار قرچک اضافه کرد: پارک ایران‌زمین به متراژ ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع است که با اعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به انجام رسید.

خرمی‌شریف تصریح کرد: سوله چند منظوره مدیریت بحران نیز به مساحت ۷۴۵ مترمربع با اعتبار شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای ورزش و مدیریت بحران در این مجموعه تفریحی احداث شده است.

وی گفت: زمین چمن مصنوعی این مجموعه نیز به مساحت ۸۸۰ مترمربع بااعتبار دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

شهردار قرچک ادامه داد: خدمات و امکانات رفاهی بهتری برای مردم قرچک پیش‌بینی کردیم که در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری