کد خبر:4285
پ

شهردار: تلاش برای ایجاد ساختارهای توسعه ورزش همگانی در تبریز

شهردار تبریز گفت: در مدیریت شهری تبریز به دنبال ایجاد ساختارهای متمرکز برای توسعه ورزش همگانی هستیم و به آن شتاب خواهیم داد. یعقوب هوشیار در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی مجموعه اداری معاونت ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی از جمله موارد مورد توجه و تمرکز مجموعه شورا و شهرداری […]

شهردار تبریز گفت: در مدیریت شهری تبریز به دنبال ایجاد ساختارهای متمرکز برای توسعه ورزش همگانی هستیم و به آن شتاب خواهیم داد.

یعقوب هوشیار در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی مجموعه اداری معاونت ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی از جمله موارد مورد توجه و تمرکز مجموعه شورا و شهرداری است و تلاش ما بر این پایه است که این حوزه را به بهترین شکل ممکن تداوم ببخشیم.

وی افزود: مدیریت ارشد شهر در سه حوزه آموزش رشته‌های مختلف ورزشی، فضاهای اختصاص یافته به علاقه‌مندان و احصای استعدادها و پرورش آنها، همچنین بهره‌گیری از این توان برای ارتقای چهره ورزشی شهر اهتمام داشته است و برای آن برنامه‌ریزی می‌کند.

شهردار تبریز ادامه داد: مدیریت جدید شهری، توجه ویژه‌ای به کارکردهای اجتماعی شهرداری دارد و ورزش یکی از زمینه‌های بروز این نگاه است که با توجه به تعامل سازنده‌ای که با اداره کل ورزش و جوانان وجود دارد، شهر را از دریچه این تعامل منتفع خواهیم کرد.
همزمان با روز ملی کشتی، ساختمان اداری معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز کلنگ‌زنی شد و قرار است به‌زودی به عنوان یکی از سرانه‌های ورزشی شهرداری تبریز تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری