کد خبر:10648
پ

شهردار تهران: اطلاعات گزارش علمی شهرداری را برعکس جلوه دادند

شهردار تهران به آمارهای مربوط به افسردگی مردم تهران واکنش نشان داد و گفت: تعریف سرزندگی و حضور و مشارکت مردم به‌هیچ‌وجه قابل مقایسه با آنچه در رسانه‌ها آمده است، نیست. علیرضا زاکانی امروز چهارشنبه بیستم دی‌ در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به آمارهای منتشرشده درباره افسردگی مردم در تهران، اظهار کرد: نوع نگاهی […]

شهردار تهران به آمارهای مربوط به افسردگی مردم تهران واکنش نشان داد و گفت: تعریف سرزندگی و حضور و مشارکت مردم به‌هیچ‌وجه قابل مقایسه با آنچه در رسانه‌ها آمده است، نیست.

علیرضا زاکانی امروز چهارشنبه بیستم دی‌ در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به آمارهای منتشرشده درباره افسردگی مردم در تهران، اظهار کرد: نوع نگاهی که در مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی تهران انجام شده یک مسیر علمی داشته است.

وی افزود: به نتایجی رسیدیم که به‌طور کامل علمی است، اما این اطلاعات برعکس منتشر شده است؛ تعریف سرزندگی و حضور و مشارکت مردم به‌هیچ‌وجه با آنچه در رسانه‌ها آمده است، قابل مقایسه نیست.

شهردار تهران ادامه داد: این گزارش علمی درباره رویکردهایی که در شهرداری دنبال می‌کنیم و رتبه‌بندی امکاناتی که مردم در آن مشارکت می‌کنند، است، اما اطلاعات این گزارش را برعکس کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری