کد خبر:3617
پ

شهردار: دانشنامه موسیقی سنندج تدوین می‌شود/احداث پارک‌های موسیقی

شهردار سنندج با تاکید بر اینکه معتقدیم رویدادهای فرهنگی باید پشتوانه علمی و آکادمیک داشته باشد، گفت: تدوین دانشنامه موسیقی را با بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه کردستان در دستور کار قرار داده‌ایم. سیدانور رشیدی در جلسه هماهنگی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه کردستان و شهرداری سنندج، با تاکید بر اینکه شهر خلاق موسیقی برندی برای […]

شهردار سنندج با تاکید بر اینکه معتقدیم رویدادهای فرهنگی باید پشتوانه علمی و آکادمیک داشته باشد، گفت: تدوین دانشنامه موسیقی را با بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه کردستان در دستور کار قرار داده‌ایم.

سیدانور رشیدی در جلسه هماهنگی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه کردستان و شهرداری سنندج، با تاکید بر اینکه شهر خلاق موسیقی برندی برای کل استان است و مختص دستگاه و یا نهاد خاصی نیست، اظهار کرد: هر کس در حد توان در راستای حفظ و مانی این عنوان وظایفی دارد که باید انجام دهد.

وی افزود: شهرداری به عنوان پیشانی و دبیرخانه و نماینده استان در این پروژه بزرگ نقش آفرینی می‌کند و در کنار سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها هر آنچه در توان داشته باشد را دریغ نخواهد کرد.

عنوان شهر خلاق موسیقی یک برند جهانی مثبت برای شهر سنندج است

وی از تمام کسانی که در کسب عنوان سنندج شهر خلاق موسیقی جهان نقش آفرینی کرده‌اند به خصوص دکتر اردلان تقدیر کرد و ادامه داد: عنوان شهر خلاق موسیقی یک برند جهانی مثبت برای شهر سنندج است که البته حفظ آن به مراتب دشوارتر از کسب این عنوان خواهد بود.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: یک سری تعهدات در مورد ساختمان‌ها، فرهنگ سراها، پارک‌های موسیقی و غیره برای حفظ این عنوان داده شده که مجموعه شورا و شهرداری تا این مقطع اقداماتی خوبی را در راستای عملیاتی کردن این تعهدات انجام داده است.

رشیدی اضافه کرد: مشغول توسعه و بهسازی پارک مسیر بلوار کردستان روبروی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به عنوان پارک موسیقی هستیم.

پارک سپیدار سنندج پارک موسیقی می‌شود

وی با بیان اینکه بهسازی و فضاسازی پارک سپیدار نیز در حال انجام است، گفت: مشغول رایزنی برای تملک ساختمان انتهایی این پارک هستیم تا بتوانیم با آزاد کردن مسیر دسترسی از این ضلع آسیب‌های اجتماعی در این نقاط را به حداقل ممکن برسانیم.

شهردار سنندج تاکید کرد: از نظر فضای شهری تعهداتی که به یونسکو داده شده حرکت‌های خوبی انجام و یا در حال اجراست که البته این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

رشیدی با بیان اینکه در بعد دیگر در زمینه تولید محتوا نیز برنامه ریزی های خوبی انجام گرفته است، گفت: در همین راستا فضا را به چند دسته تقسیم کردیم و براساس آن برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری