کد خبر:11866
پ

شهردار ساری: بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور افتتاح می‌شود

شهردار ساری از افتتاح فاز نخست پارک جنگلی شهید نوبخت ساری به عنوان بزرگ‌ترین پارک کوهستانی شمال کشور در سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران خبر داد. محمدحسین قبادی صبح امروز دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین در بازدید از پارک جنگلی شهید نوبخت ساری، بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور با بیان اینکه مساحت این پارک جنگلی یک‌هزار و ۹۴ […]

شهردار ساری از افتتاح فاز نخست پارک جنگلی شهید نوبخت ساری به عنوان بزرگ‌ترین پارک کوهستانی شمال کشور در سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران خبر داد.

محمدحسین قبادی صبح امروز دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین در بازدید از پارک جنگلی شهید نوبخت ساری، بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور با بیان اینکه مساحت این پارک جنگلی یک‌هزار و ۹۴ هکتار است، اظهار کرد: این پارک در حوزه جنگل‌داری ساری-کیاسر و در جنوب مرکز استان قرار دارد.

وی افزود: با وجود توقف چندساله عملیات اجرایی این پروژه، راه دسترسی پارک جنگلی شهید نوبخت در کمتر از ۱۰۰ روز آماده شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار ساری با بیان اینکه این پروژه شهری با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و آرامش و برای گذران اوقات فراغت خانواده‌ها در فضایی امن و مناسب در دست اجرا است، گفت: با تکمیل این پروژه ۱۲۱۰ هکتار به سرانه فضای سبز مرکز استان اضافه می‌شود.

قبادی با اعلام اینکه فاز اول این پارک آماده بهره‌برداری است و در سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: فاز دوم پارک نیز به‌زودی افتتاح خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از تعامل همه مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز خاطرنشان کرد: تداوم تعامل و همکاری این دستگاه‌ها در تکمیل این پروژه تأثیرگذار است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری