کد خبر:4135
پ

شهردار: سنندج صاحب دهکده سلامت می‌شود

شهردار سنندج گفت: شهرداری در راستای تامین رفاه شهروندان درصدد انعقاد تفاهم‌نامه با نظام پزشکی جهت ایجاد دهکده سلامت است. سیدانور رشیدی اظهار کرد: جامعه پزشکی در طول تاریخ خدمات شایانی به جامعه بشریت نموده و نام نیک آنها برای همیشه می‌درخشد. وی افزود: جایگاه پزشکان به عنوان قشری که نقش مهمی در سلامت جامعه […]

شهردار سنندج گفت: شهرداری در راستای تامین رفاه شهروندان درصدد انعقاد تفاهم‌نامه با نظام پزشکی جهت ایجاد دهکده سلامت است.

سیدانور رشیدی اظهار کرد: جامعه پزشکی در طول تاریخ خدمات شایانی به جامعه بشریت نموده و نام نیک آنها برای همیشه می‌درخشد.

وی افزود: جایگاه پزشکان به عنوان قشری که نقش مهمی در سلامت جامعه بشری دارند بسیار رفیع است.

شهردار سنندج به گستره فعالیت‌های شهرداری در عرصه‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: پزشکان همواره نقطه امیدی برای جامعه بشری محسوب می‌شوند و ما به عنوان نمایندگان و خادمان این مردم قدردان تمام تلاش‌ها و خدمات صادقانه و ایثارگرانه این قشر زحمت کش هستیم.

رشیدی به تلاش‌های گسترده و خستگی ناپذیر و آمیخته با ایثار و از خودگذشتگی کادر پزشکی به ویژه در شرایط کرونایی اشاره کرد و ادامه داد: مردم قدردان تمام خدمات کادر پزشکی هستند و تأثیرگذاری مهم آنان در قطع زنجیره کرونا را به خوبی درک کرده‌اند.

شهردار سنندج تصریح کرد: رسالت خود را در شهرداری خدمات رسانی صرف نمی‌دانیم و معتقدیم اقدامات باید در گستره وسیع‌تر و به صورت اجتماع محور باشد.

رشیدی اضافه کرد: هدف ما خدمات رسانی بر اساس نیاز امروز جامعه است و با همین نگاه توسعه شهر را همه جانبه می‌بینیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری