کد خبر:11881
پ

شهردار سی‌سخت معرفی شد

شهردار شهر سی‌سخت با حضور معاون استاندار، فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با حکم مستقیم استاندار معرفی شد. معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ا امروز سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین در حاشیه آئین معارفه شهردار سی‌سخت اظهار کرد: شهر سی‌سخت یکی از شهرهای توریستی و گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد […]

شهردار شهر سی‌سخت با حضور معاون استاندار، فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با حکم مستقیم استاندار معرفی شد.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ا امروز سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین در حاشیه آئین معارفه شهردار سی‌سخت اظهار کرد: شهر سی‌سخت یکی از شهرهای توریستی و گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است.

علی‌محمد روستا با بیان اینکه شهردار شهر سی‌سخت باید با توجه به آوازه شهر سی‌سخت تلاش کند، افزود: علم و فرهنگ مردم این دیار زبانزد عام و خاص است، بنابراین شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید است تمام مشکلات و حواشی گذشته شهرداری سی‌سخت با حضور این شهردار جوان به پایان رسد، آنچه مسلم است، دامن زدن به حواشی و کارهای بیهوده هیچ نفعی برای مردم ندارد.

وی تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت مرتفع شود و این شهر را بیش از گذشته برای پذیرایی از میهمانان آماده کرد، همچنین رفاه حال مردم را در نظر گرفت.

در پایان این آئین، سجاد بهرامی با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان شهردار شهر سی‌سخت معرفی شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری