کد خبر:9601
پ

شهردار شاهرود: فرهنگ سازی و اصلاح رفتار رانندگی از ضرورتهای حوزه ترافیک است

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه استقلال، امنیت و رفاه زندگی امروزمان را مدیون نیروهای نظامی، انتظامی،سپاهی و راهور هستیم، گفت: فرهنگ سازی و اصلاح رفتار رانندگی از ضرورتهای حوزه ترافیک است. محسن احمدی در همایش پلیس راهور و تجلیل از نمونه های ترافیکی شهرستان شاهرود که با حضور مسئولان شهرستانی و شهری برگزار شد، […]

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه استقلال، امنیت و رفاه زندگی امروزمان را مدیون نیروهای نظامی، انتظامی،سپاهی و راهور هستیم، گفت: فرهنگ سازی و اصلاح رفتار رانندگی از ضرورتهای حوزه ترافیک است.

محسن احمدی در همایش پلیس راهور و تجلیل از نمونه های ترافیکی شهرستان شاهرود که با حضور مسئولان شهرستانی و شهری برگزار شد، افزود: ترافیک در هر جامعه‌ای یک واقعیت اجتماعی است که ناشی از مسائل مختلف است. در این بین آموزش و فرهنگ سازی ترافیک می‌تواند به توسعه جامعه مدنی و پویش اجتماعی کمک کند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه امروز یکی از اقدامات اصلی برای به سامان کردن معضلات ترافیکی تکیه بر محور آموزش و فرهنگ ‌سازی است، ابراز داشت: در واقع آموزش در ارتقای فرهنگ همگانی ترافیک که ویژگی آموختنی داشته و با جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی در زندگی روزمره انسان همراه است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری