کد خبر:7184
پ

شهردار فریدون‌شهر : معرفی ۱۰ بسته سرمایه‌گذاری با محوریت حوزه‌های اقامتی

شهردار فریدون‌شهر گفت: ۱۰ بسته سرمایه‌گذاری گردشگری با محوریت حوزه‌های اقامتی آماده و معرفی شده است. ابراهیم باتوانی با بیان اینکه جدول‌بندی و کانیوگذاری در چند نقطه از سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال و پیشرفت ۹۵ درصدی در حال انجام است، اظهار کرد: عملیات ️اجرای پارک جنب جایگاه سوخت CNG کوی فرهنگیان با […]

شهردار فریدون‌شهر گفت: ۱۰ بسته سرمایه‌گذاری گردشگری با محوریت حوزه‌های اقامتی آماده و معرفی شده است.

ابراهیم باتوانی با بیان اینکه جدول‌بندی و کانیوگذاری در چند نقطه از سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال و پیشرفت ۹۵ درصدی در حال انجام است، اظهار کرد: عملیات ️اجرای پارک جنب جایگاه سوخت CNG کوی فرهنگیان با اعتباری بالغ بر ۸.۵ میلیارد ریال ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه عملیات ️پیاده‌روسازی در سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۳۱.۵ میلیارد ریال و پیشرفت ۹۰ درصدی در دست اقدام است، افزود: ️بهسازی و نوسازی خانه موزه (خانه رفیعی‌ها) فریدون‌شهر با اعتباری بالغ بر ۵.۵ میلیارد ریال تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت داشته است.

شهردار فریدون‌شهر با بیان اینکه عملیات ️بازسازی مجدد گلستان شهدای شهر را با اعتباری بالغ بر ۸.۵ میلیارد ریال انجام داده‌ایم که تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت داشته است، خاطرنشان کرد: ️تولید، حمل و پخش آسفالت جهت روکش و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارد.

باتوانی با بیان اینکه فریدون‌شهر به‌عنوان بام ایران در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و صنایع وابسته با پتانسیل گردشگری زمستانی شرکت کرد، تصریح کرد: نمایشگاه صنعت گردشگری فرصتی برای جذب سرمایه‌گذار بود و ۱۰ بسته سرمایه‌گذاری گردشگری با محوریت حوزه‌های اقامتی آماده و معرفی شد.

وی گفت: فریدون‌شهر با ارتفاع ۲۵۳۰ متر از سطح زمین مرتفع‌ترین شهر ایران است و به عنوان بام ایران شناخته می‌شود، این شهر به دلیل ارتفاع و اقلیم خاص دارای چهار فصل ویژه است، پیست‌های آن مورد توجه گردشگران است و پتانسیل خوبی برای توسعه گردشگری زمستانه دارد.

شهردار فریدون‌شهر افزود: آبشار پونه‌زار و پارک سراب از دیگر پتانسیل‌های گردشگری منطقه است؛ پارک سراب با آب‌نمای یک کیلومتری به عنوان جاذبه اصلی گردشگری شهر شناخته می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری