کد خبر:9598
پ

شهردار: فولادشهر را به باغ‌شهری در دل استان اصفهان مبدل خواهیم کرد

شهردار فولادشهر گفت: آماده‌سازی فضای سبز شهری با هدف افزایش نشاط شهروندان یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری به‌شمار می‌آید از این رو در فصول مختلف، بخشی از فضای سبز برای کاشت گل‌های فصلی آماده شده و این اقدام در طول ایام مختلف سال پیگیری می‌شود. حسین ایزدی افزود: در حال حاضر خرید ۱۵۰۰ اصله […]

شهردار فولادشهر گفت: آماده‌سازی فضای سبز شهری با هدف افزایش نشاط شهروندان یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری به‌شمار می‌آید از این رو در فصول مختلف، بخشی از فضای سبز برای کاشت گل‌های فصلی آماده شده و این اقدام در طول ایام مختلف سال پیگیری می‌شود.

حسین ایزدی افزود: در حال حاضر خرید ۱۵۰۰ اصله کاج تهران، ۱۵۰۰ اصله درخت توت، ۷۰۰۰ اصله درخت زیتون تلخ، ۱۵۰۰ اصله زیتون خوراکی، ۱۰۰۰ اصله اکالیپتوس، ۵۰۰ اصله درختچه سرو خزنده، ۳۰۰۰ اصله یوکا باغی و ۵۰۰ اصله درخت بادام کوهی انجام شده تا بتوانیم در زمان‌های مشخص اقدام به کاشت نهال‌ها در سطح شهر کنیم.

وی ادامه داد: ۳۵ هزار گلدان انواع رز، ۵۵۰۰ گلدان انواع گل اطلسی، ۸۰۰ هزار گلدان انواع گل فصل شامل کلم زینتی بنفشه، همیشه بهار و…، انواع گیاهان زینتی شامل یاس ، زرشک، ۱۳ هزار و ۵۰۰ اصله انواع گل زینتی شامل گل فصل و درختچه های زینتی و ۱۳۱ هزار و ۵۰۰ گلدان برای گلکاری معابر، میادین، پارک‌ها و … خریداری شده است تا بهترین گل‌کاری و زیباسازی را در شهر جدید فولادشهر انجام دهیم.

شهردار فولادشهر در خاتمه اذعان داشت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده کاشت درختان و گل‌های فصلی در فازهای مختلف به مرحله اجرا می‌رسد تا بتوانیم فولادشهر را به باغ‌شهری در دل استان اصفهان مبدل کنیم و قطعاً با اقداماتی که در راستای توسعه فضای سبز انجام خواهد گرفت شهروندان نیز بیش از گذشته به حفظ فضای سبز و موضوعات زیست محیطی حساس خواهند شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری