کد خبر:7329
پ

شهردار قزوین خبر داد: برگزاری جشنواره «نواشهر» در راستای احیای فرهنگ شهروندی

شهردار قزوین از برگزاری نخستین جشنواره سرود شهروندی «نواشهر» جهت احیای فرهنگ شهروندی خبر داد و گفت: جشنواره سرود شهروندی نواشهر قصد دارد با استفاده از زبان هنر در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی گام بردارد. به گزارش افتخار میهن مهدی صباغی از برگزاری نخستین جشنواره سرود شهروندی «نواشهر» جهت احیای فرهنگ شهروندی در قزوین خبر […]

شهردار قزوین از برگزاری نخستین جشنواره سرود شهروندی «نواشهر» جهت احیای فرهنگ شهروندی خبر داد و گفت: جشنواره سرود شهروندی نواشهر قصد دارد با استفاده از زبان هنر در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی گام بردارد.

به گزارش افتخار میهن مهدی صباغی از برگزاری نخستین جشنواره سرود شهروندی «نواشهر» جهت احیای فرهنگ شهروندی در قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: جشنواره سرود شهروندی نواشهر قصد دارد با استفاده از زبان هنر در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی گام بردارد.

وی ادامه داد: حفظ اموال عمومی، راستی در کلام و رفتار، فرهنگ‌سازی برای استفاده از دوچرخه، حفظ و گسترش فضای سبز، رعایت حق همسایه و تفکیک پسماند از مبدا از موضوعات جشنواره نواشهر است.

شهردار قزوین با بیان اینکه جوایز ارزنده‌ای برای این جشنواره در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: برای گروه اول ۱۵۰ میلیون ریال، برای گروه دوم ۱۲۰ میلیون ریال و برای گروه سوم ۱۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است، آخرین مهلت ثبت‌نام در این جشنواره بیست‌وپنجم اسفندماه ۱۴۰۱ و اختتامیه آن اردیبهشت‌ماه سال جاری تعیین شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری