کد خبر:2759
پ

شهردار قشم : تخفیف ۵۰ درصدی و کاهش عوارض صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده قشم

شهردار قشم از تخفیف ۵۰ درصدی و کاهش عوارض صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده این شهرستان به منظور بهسازی و نوسازی این بافت ها از سوی قشموندان خبر داد. میرداد میردادی اظهار داشت: به منظور رفاه حال قشموندان، تکریم ارباب رجوع، رفع موانع موجود، حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال عوارض صدور پروانه ساختمانی […]

شهردار قشم از تخفیف ۵۰ درصدی و کاهش عوارض صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده این شهرستان به منظور بهسازی و نوسازی این بافت ها از سوی قشموندان خبر داد.

میرداد میردادی اظهار داشت: به منظور رفاه حال قشموندان، تکریم ارباب رجوع، رفع موانع موجود، حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال عوارض صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده شهری قشم به منظور ترغیب ساکنان به بهسازی بناهای موجود ۵۰ درصد تخفیف دارد.

وی توضیح داد: شهرداری قشم در راستای احیاء، بهسازی و نوسازی این بافت ها فرسوده شهری، تخفیف ۵۰ درصدی عوارض شهری برای منازلی که در این بافت ها قرار دارد به ویژه برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد خمینی(ره) و بهزیستی در نظر گرفته است.

شهردار قشم اضافه کرد: نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری قشم است و امید است سیاست های تشویقی و طرح های محرک توسعه، منجر به بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده محلات نگین خلیج فارس شود.

شایان ذکر است جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است که ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

گفتنی است شهرستان قشم نیز شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری