کد خبر:11086
پ

شهردار کرمانشاه: برنامه‌های جامعه‌محور در اولویت قرار گیرد

شهردار کرمانشاه گفت: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری به صورت جامعه‌محور انجام شود. جلسه مشورتی و هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر، انتخابات و نوروز به ریاست نادر نوروزی شهردار کرمانشاه و با حضور رئیس، معاونان و رؤسای ادارات سازمان فرهنگی شهرداری امروز یکشنبه هشتم بهمن در سالن جلسات حوزه ریاست شهرداری کرمانشاه برگزار شد. نادر […]

شهردار کرمانشاه گفت: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری به صورت جامعه‌محور انجام شود.

جلسه مشورتی و هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر، انتخابات و نوروز به ریاست نادر نوروزی شهردار کرمانشاه و با حضور رئیس، معاونان و رؤسای ادارات سازمان فرهنگی شهرداری امروز یکشنبه هشتم بهمن در سالن جلسات حوزه ریاست شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در این جلسه با اشاره به فرارسیدن سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی بر ایجاد شور و نشاط در جامعه تاکید کرد.

وی در این نشست اظهار کرد: ایام دهه مبارک فجر، انتخابات و نوروز تراکم کاری فرهنگی شهرداری است که باید برنامه‌های مختلفی هدف گذاری و اجرا شود.

شهردار کرمانشاه در ادامه بر اجرای برنامه‌های جامعه محور با بکارگیری سازمان‌های مردم نهاد تاکید کرد.

در این نشست، در خصوص برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، فضا سازی شهری و هدف گذاری با موضوع دهه مبارک فجر و نوروز تبادل نظر صورت گرفت و مصوباتی جهت اجرا از سوی سازمان فرهنگی و مناطق هشت‌گانه تنظیم شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری