کد خبر:4957
پ

طرح جمع آوری یک روز در میان زباله در کرج متوقف شود

عدم آموزش کافی شهروندان، تغییر نتیجه طرحهای اجرایی شهرداریها را رقم خواهد زد. چرا که نمیتوان مشارکت شهروندان به عنوان عنصر اصلی اجرای طرح را نادیده گرفت و در حقیقت آموزش و فرهنگ سازی امری مهم و ضروری است. به گزارش افتخار میهن، عدم فرهنگ سازی در حوزه مدیریت پسماند، عدم آموزش کافی در خصوص […]

عدم آموزش کافی شهروندان، تغییر نتیجه طرحهای اجرایی شهرداریها را رقم خواهد زد. چرا که نمیتوان مشارکت شهروندان به عنوان عنصر اصلی اجرای طرح را نادیده گرفت و در حقیقت آموزش و فرهنگ سازی امری مهم و ضروری است.

به گزارش افتخار میهن، عدم فرهنگ سازی در حوزه مدیریت پسماند، عدم آموزش کافی در خصوص تفکیک از مبدا توسط مدیریت شهری و … اجرای طرح آتی شهرداری کرج یعنی جمع آوری یک روز در میان زباله از درب منازل را با مشکل اجرایی روبرو خواهد ساخت که رسیدن به نتیجه مطلوب را دست نیافتنی خواهد کرد.

با عدم همراهی شهرنشینان در روزهای آینده، شاهد سرفصل جدیدی از مشکلات زیست محیطی در شهر کرج خواهیم شد که حتی امکان شکست طرح مذکور دور از ذهن نیست.

همچنان که حذف سطل زباله در معابر بدون توسعه زیرساخت مشکلاتی را برای شهر بدنبال داشت، این بار نیز تجمع و ماندگاری زباله به مدت طولانی در حاشیه خیابان باعث پراکندگی پسماند در محلات، انتشار بوی نامطبوع زباله در شهر و … خواهد شد.

از شهرداری کرج به عنوان متولی اصلی اجرای طرح انتظار می رود شروع عملیات اجرایی طرح را به زمانی مناسب یعنی پس از انجام آموزش شهروندی موکول نماید و از مسئولین استانی، شهرستانی میخواهیم صدای به حق شهروندان را به گوش مدیران شهرداری برسانند تا در این مقطع زمانی اجرای طرح متوقف شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری