کد خبر:11555
پ

عضو شورای اسلامی شهر تهران: راهنمایی و رانندگی با سد معبر در پایتخت برخورد جدی داشته باشد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در زمینه برخورد با وانت‌هایی که سد معبر می‌کنند، به‌طور قطع در رفع این سد معبر برابر قانون، شهرداری تهران وظیفه دارد، اما در حوزه برخورد با آن‌ها راهنمایی و رانندگی نیز باید ورود جدی داشته باشد. مهدی بابایی امروز سه‌شنبه هجدهم مهرماه در صدوهشتادودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران […]

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در زمینه برخورد با وانت‌هایی که سد معبر می‌کنند، به‌طور قطع در رفع این سد معبر برابر قانون، شهرداری تهران وظیفه دارد، اما در حوزه برخورد با آن‌ها راهنمایی و رانندگی نیز باید ورود جدی داشته باشد.

مهدی بابایی امروز سه‌شنبه هجدهم مهرماه در صدوهشتادودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در زمینه برخورد با وانت‌هایی که سد معبر می‌کنند، به‌طور قطع شهرداری تهران در رفع این سد معبر برابر قانون وظیفه دارد اما در حوزه برخورد با آن‌ها راهنمایی و رانندگی باید ورود جدی داشته باشد.

وی افزود: اکنون توقف وانت‌ها کنار خیابان کاملا مشهود است به طوریکه میتوان گفت تبدیل به بارانداز شده است؛ برخی وانت‌ها در برخی نقاط تهران مرسوله‌های پستی را دریافت و از همان جا ارسال می‌کنند و در حقیقت کنار خیابان متوقف و تبدیل به مغازه شده‌اند بنابراین باید تدبیر اساسی در این حوزه اتخاذ شود.

علیرضا پیغمبردوست ۱۴۰۲/۷/۱۸

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری