کد خبر:6310
پ

عضو شورای شهر: انشعابات غیرمجاز مشکل محلات حاشیه‌نشین ارومیه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: انشعابات غیرمجاز از نظر ایمنی به مشکلی برای شهروندان و به ویژه کودکان محلات حاشیه شهر تبدیل شده است. گلشن نوروزی امروز یک‌شنبه بیست‌وهفتم آذر در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: انشعابات غیرمجاز از جهت ایمنی به مشکلی برای شهروندان و به ویژه کودکان محلات حاشیه […]

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: انشعابات غیرمجاز از نظر ایمنی به مشکلی برای شهروندان و به ویژه کودکان محلات حاشیه شهر تبدیل شده است.

گلشن نوروزی امروز یک‌شنبه بیست‌وهفتم آذر در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: انشعابات غیرمجاز از جهت ایمنی به مشکلی برای شهروندان و به ویژه کودکان محلات حاشیه شهر تبدیل شده است.

وی ادامه داد: با حضور در محلات حاشیه شهر به خطراتی که کابل‌های برق غیرمجاز ایجاد کرده و حتی در دسترس کودکان نیز قرار دارند می‌توان پی برد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: انتظار داریم به صورت قانونی در راستای رفع مشکلات شهروندان اقدامات لازم انجام و رضایت آن‌ها جلب شود، چراکه شرایط منازل این شهروندان به گونه‌ای است که نمی‌توانند حق و حقوق قانونی شهرداری‌ها را پرداخت کنند و از سویی دیگر در محرومیت از انشعابات قانونی قرار دارند.

وی تصریح کرد: در خواست می‌کنم شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به ایمنی محلات توجه کند و ابراز امیدوارم هیچ حادثه‌ای را برای شهروندان در این زمینه شاهد نباشیم.

شرکت توزیع برق از اساسی شرکت‌های خدمات‌رسان است

صادق توکلی مهر، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اضافه کرد: شرکت توزیع برق یکی از اساسی‌ترین شرکت‌های خدمات رسان است.

وی خطاب به تمام دستگاه‌ها و شرکت‌های خدمات‌رسان گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم مسئله‌ای بسیار مهم است و نباید تنها به فکر منافع سازمانی باشیم و انجام تعهدات سازمانی منوط به تسویه حساب‌های سازمانی نباشد بلکه تسهیل گری در راستای حساب‌های فی مابین انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: تمام ارگان‌ها در راستای منافع مردم باید در کنار یکدیگر برای خدمات رسانی قرار گیرند و دغدغه و اولویت اصلی شهروندان و رفع مشکلاتشان باشد.

با اشاره به مشکلات موجود در حوزه سرمایه‌گذاری برای تولید برق از سایت زباله نازلو اظهار کرد: باید تصمیماتی در راستای تضمین خرید برق تولید شده در سایت پسماند نازلو اتخاذ شود و نباید نتایج طرح مطالعات پسماند شهری در حوزه تولید کمپوست را نیز نادیده گرفت.

وی در خصوص اهمیت توجه به روشنایی مناطق کم‌برخوردار در راستای توجه به آرامش محیطی و ایجاد امنیت روانی گفت: روشنایی معابر مناطق کم برخوردار باید در اولویت باشد، زیرا در شرایط خوبی قرار ندارد و برداشتن تیرهای برقی که باعث ایجاد ترافیک و مانعی برای آسفالت و خدمات شهری می‌شوند، مورد توجه قرار گرفته است و ساماندهی در این راستا انجام شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری