کد خبر:10527
پ

عضو شورای شهر قزوین: اعتبارات مناسب برای مرمت مسجدالنبی (ص) و مسجدجامع تخصیص یابد

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: مسجدالنبی (ص) و مسجد جامع از مساجد تاریخی و با ارزش شهر قزوین است که به دلیل برخوردهای سلیقه‌ای وضعیت خوبی ندارند و باید برای مرمت و بهسازی آنها اعتبارات مناسبی تخصیص یابد. فاطمه اشدری با اشاره به لایحه دوفوریتی مساعدت شهرداری برای کف‌سازی حیاط مسجدالنبی (ص) اظهار کرد: مسجدالنبی (ص) و […]

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: مسجدالنبی (ص) و مسجد جامع از مساجد تاریخی و با ارزش شهر قزوین است که به دلیل برخوردهای سلیقه‌ای وضعیت خوبی ندارند و باید برای مرمت و بهسازی آنها اعتبارات مناسبی تخصیص یابد.

فاطمه اشدری با اشاره به لایحه دوفوریتی مساعدت شهرداری برای کف‌سازی حیاط مسجدالنبی (ص) اظهار کرد: مسجدالنبی (ص) و مسجد جامع از مساجد تاریخی و با ارزش شهر قزوین هستند که به دلیل برخوردهای سلیقه‌ای وضعیت خوبی ندارند و ضرورت دارد تا نگاه ویژه‌ای به آنها داشته باشیم، باید به لحاظ کارشناسی برای بهسازی و کارهای مرمتی این مساجد وارد عمل شد و اعتبارات خوبی در بودجه شهرداری نظر گرفته شود.

وی خواستار ورود نهادهای مسئول در این حوزه شد و گفت: می‌توانیم برای طراحی خوب و فنی فراخوان بدهیم و از شهروندان نیز نظرسنجی کنیم. در ضمن بلاتکلیف رها شدن مسجدالنبی (ص) و عدم توجه به کارهای عمرانی در شأن این شهر و مردم آن نیست و به همین جهت باید بودجه پایداری را در نظر بگیریم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری