کد خبر:10686
پ

قزوین از جشنواره‌های هنری خیابانی میزبانی می‌کند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از برگزاری جشنواره‌های هنری خیابانی در اعیاد مختلف سال خبر داد. قاسم اللهیاری اظهار کرد: یکی از رویکردهای کمیسیون فرهنگی شورای شهر و سازمان فرهنگی شهرداری قزوین افزایش سطح برگزاری جشنواره‌های هنری خیابانی در مناسبت‌های مختلف ایام سال است. وی افزود: تلاش داریم تا با برگزاری رخدادهای فرهنگی […]

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از برگزاری جشنواره‌های هنری خیابانی در اعیاد مختلف سال خبر داد.

قاسم اللهیاری اظهار کرد: یکی از رویکردهای کمیسیون فرهنگی شورای شهر و سازمان فرهنگی شهرداری قزوین افزایش سطح برگزاری جشنواره‌های هنری خیابانی در مناسبت‌های مختلف ایام سال است.

وی افزود: تلاش داریم تا با برگزاری رخدادهای فرهنگی _ هنری خیابانی شور و نشاط اجتماعی بیشتری را در سطح شهر حاکم کرده و با کمک حلقه‌های میانی سطح مشارکت‌های مردمی را در برگزاری این رخدادها افزایش دهیم.

اللهیاری بیان کرد: جشن بزرگ پیامبر مهربانی یکی از اقدامات فرهنگی خوبی بود که در سطح شهر قزوین برگزار شد و مجموعه‌های مختلف مردمی در این برنامه شرکت داشتند و نگاه ما این است که اجرای رخدادهای فرهنگی از این قبیل در نیمه شعبان، عید غدیر و سایر مناسبت‌ها تداوم داشته باشد.

وی یادآور شد: همواره در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح مساجد، منازل، هیئت‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری هستیم که اقدام ارزشمندی است اما ما به دنبال اثرگذاری بیشتر برنامه‌های فرهنگی با بهره‌مندی از مشارکت مردمی هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: قطعاً ایجاد دغدغه‌مندی در بین آحاد جامعه نسبت به احوالات همسایگان، رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی، دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار به ویژه در مناسبت‌های خاصی همچون نیمه شعبان علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی موجب تأثیرگذاری فرهنگی و معنوی بالا و ارتقای سطح انسجام و همدلی در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن خیابانی چند کیلومتری در عید غدیر سال گذشته تهران با مشارکت همه مجموعه‌های مردمی گفت: اولویت ما حمایت، مساعدت و پشتیبانی از طرح‌های این چنینی است و در این راستا انتظار داریم مجموعه‌های فرهنگی، طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و جذاب خود را برای اجتماع بزرگ جشن خیابانی مردم قزوین در نیمه شعبان پیشنهاد دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری