کد خبر:10562
پ

محله‌های هدف بازآفرینی شهر اراک به سمت آبادانی سوق پیدا کند

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک گفت: مدیریت شهری اراک در تلاش است که با انجام اقدامات عمرانی، خدماتی و فرهنگی، محله های هدف بازآفرینی شهری را به سمت آبادانی و توسعه سوق دهد. فریدون عسگری اظهار کرد: عملیات جدول گذاری در خیابان سی متری میقان به عنوان یکی از محله‌های هدف بازآفرینی شهری […]

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک گفت: مدیریت شهری اراک در تلاش است که با انجام اقدامات عمرانی، خدماتی و فرهنگی، محله های هدف بازآفرینی شهری را به سمت آبادانی و توسعه سوق دهد.

فریدون عسگری اظهار کرد: عملیات جدول گذاری در خیابان سی متری میقان به عنوان یکی از محله‌های هدف بازآفرینی شهری اراک با هدف ساماندهی معابر و زیباسازی فضاهای شهری، توسط پیمانکار و با نظارت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک در دست اجراست.

وی افزود: یکی از رسالت‌های کاری مهم سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، رسیدگی به محله‌های هدف بازآفرینی شهری است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک ادامه داد: خیابان سی متری میقان یکی از محله‌های هدف شهر اراک است که به تازگی عملیات جدول‌گذاری در این معبر با هدف ساماندهی معابر و ساماندهی فضاهای شهری، توسط پیمانکار و با نظارت سازمان در دست اجراست.

عسگری تصریح کرد: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و ساکنان مناطق مختلف شهری است که در راستای ساماندهی وضعیت آب‌های سطحی و جمع آوری فاضلاب اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری