کد خبر:8554
پ

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری خرم‌آباد: ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس سطح شهر خرم‌آباد بازسازی می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: به‌منظور رفاه هرچه بیشتر شهروندان، بالا بردن سطح رضایتمندی آن‌ها و نوسازی منظر شهر، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی در حال بازسازی است، در راستای اجرای این طرح تمام ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس سطح شهر به‌طور کامل بازسازی می‌شود. محمد قلاوند از اجرای طرح ساماندهی ناوگان حمل‌ونقل […]

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: به‌منظور رفاه هرچه بیشتر شهروندان، بالا بردن سطح رضایتمندی آن‌ها و نوسازی منظر شهر، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی در حال بازسازی است، در راستای اجرای این طرح تمام ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس سطح شهر به‌طور کامل بازسازی می‌شود.

محمد قلاوند از اجرای طرح ساماندهی ناوگان حمل‌ونقل شهری خبر داد و اظهار کرد: این سامانه برای ثبت‌نام و ساماندهی رانندگان و ناوگان حمل‌ونقل بار راه‌اندازی شده است.

وی افزود: به منظور رفاه هرچه بیشتر شهروندان، بالا بردن سطح رضایتمندی آن‌ها و نوسازی منظر شهر، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی شهر در حال بازسازی است، در راستای اجرای این طرح تمام ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس در سطح شهر به‌طور کامل بازسازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: این در طرح طی چند مرحله با ثبت اینترنتی به نشانی utcins.ir تکمیل مراحل ثبت‌نام پروانه فعالیت و کد رهگیری، دریافت پروانه فعالیت از سازمان حمل‌ونقل و دریافت سهمیه سوخت در کارت بانکی توسط سازمان انجام می‌شود که در گام نخست مالکان ناوگان حمل‌ونقل ثبت و شماره رهگیری را دریافت کردند.

قلاوند با اشاره به صدور پروانه فعالیت در حوزه حمل‌ونقل تصریح کرد: سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای وانت‌بار دیزلی ۴۰۰ فقره، وانت‌بار بنزینی ۷۸۰ فقره، مینی‌بوس ۵۰ فقره، اتوبوس‌های درون‌شهری و برون‌شهری ۱۱۰ فقره و آمبولانس ۲۱ فقره پروانه فعالیت صادر شده است.

وی اضافه کرد: سهمیه افزایشی در کارت بانکی تا سقف ۲۲۵ هزار تومان برای ناوگان حمل‌ونقل باری که پروانه فعالیت از سامانه حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد دریافت کرده باشد، واریز می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با اشاره به اقدامات سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد، تصریح کرد: به‌روز شدن قراردادهای غرفه‌های حمل‌ونقلی با دریافت نظریه کارشناسی ترمینال برون‌استانی تعاونی‌های مسافربری ترمینال شمال و شرق، واگذاری پروژه خدمات کارواش، تعویض روغن و تعمیرات خودروی ترمینال برون‌استانی، اجرای طرح نوسازی و تعویض تاکسی فرسوده به تاکسی صفر کیلومتر، تعمیر و بازسازی چیلر هواساز ترمینال برون‌استانی و اجرای طرح کارت‌پارک فاز دوم از اقدامات این سازمان است.

قلاوند اضافه کرد: نظارت بر تاکسی‌های سطح شهر، ساماندهی ناوگان باری به منظور جمع‌آوری تابلوهای مسافربر شخصی و بازسازی و نوسازی ۵۲ دستگاه اتوبوس درون‌شهری از دیگر اقدامات این سازمان در راستای خدمات‌رسانی در حوزه حمل‌ونقل بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری