کد خبر:8108
پ

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد : تجهیز ۲۲ آسانسور پل عابر پیاده به سنسور پایش وضعیت

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد گفت: سامانه پایش وضعیت عملکرد آسانسورها در پل‌های عابر پیاده به تحلیل و برنامه‌ریزی بهتر برای استفاده و نگهداری از آنها کمک می‌کند. مهدی بدیع‌فرخد اظهار کرد: این سامانه در فاز آزمایشی با بهره‌گیری از سنسورهای نصب شده در ۲۲ آسانسور پل‌های عابر پیاده، تمام اطلاعات مربوط به کارکرد آسانسورها را ثبت […]

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد گفت: سامانه پایش وضعیت عملکرد آسانسورها در پل‌های عابر پیاده به تحلیل و برنامه‌ریزی بهتر برای استفاده و نگهداری از آنها کمک می‌کند.

مهدی بدیع‌فرخد اظهار کرد: این سامانه در فاز آزمایشی با بهره‌گیری از سنسورهای نصب شده در ۲۲ آسانسور پل‌های عابر پیاده، تمام اطلاعات مربوط به کارکرد آسانسورها را ثبت و تحلیل می‌کند و در اختیار مدیران سیستم قرار می‌دهد.

وی افزود: در این سامانه امکان گزارش رویدادهای مختلف در وضعیت آسانسور پل‌ها، زمان روشن و خاموش شدن آسانسورها، تعداد تردد در بازه‌های زمانی مختلف و جمع تردد روزانه برای تحلیل و برنامه‌ریزی‌های آینده وجود دارد.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: امکان ارسال پیامک وضعیت آسانسورها به راهبر و پیمانکاران نگهداری آنها نیز در این سامانه تعبیه شده است و می‌توان داشبوردهای نمایش وضعیت‌های مختلف آسانسورها را در اختیار آنها قرار داد تا شناسایی مشکلات و عملیات تعمیر و نگهداری آنها در حداقل زمان ممکن انجام شود.

بدیع فرخد اضافه کرد: این سامانه قابلیت نصب در پله‌های برقی را نیز دارد که در فاز بعدی اجرایی خواهد شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری