کد خبر:5732
پ

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم: فعالیت ۵۵ غرفه پسماند در قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: در غرفه‌های پسماند شهرداری قم، ۷۵ درصد از ارزش پسماندها به شهروندان پرداخت می‌شود و در آن تلاش شده تا جنبه رقابتی آن با بازار آزاد نیز حفظ شود. سید عبدالله میر ابراهیمی با اشاره به فعالیت‌های غرفه‌های جمع‌آوری پسماند در سطح شهر اظهار داشت: در حال حاضر […]

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: در غرفه‌های پسماند شهرداری قم، ۷۵ درصد از ارزش پسماندها به شهروندان پرداخت می‌شود و در آن تلاش شده تا جنبه رقابتی آن با بازار آزاد نیز حفظ شود.

سید عبدالله میر ابراهیمی با اشاره به فعالیت‌های غرفه‌های جمع‌آوری پسماند در سطح شهر اظهار داشت: در حال حاضر ۵۵ غرفه جمع‌آوری و خرید پسماند در سطح شهر قم فعال است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم تصریح کرد: در حال حاضر نرخ پسماندهای مخلوط کیلویی ۴ هزار و ۱۲۵ تومان است ولی در پیمان‌های گذشته تفاوت قدیم وجود دارد که در قالب پیمان‌های جدید برای افزایش جنبه رقابتی برطرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: در غرفه‌های پسماند شهرداری قم، ۷۵ درصد از ارزش پسماندها به شهروندان پرداخت می‌شود و در آن تلاش شده تا جنبه رقابتی آن با بازار آزاد نیز حفظ شود.

میر ابراهیمی خاطرنشان کرد: در پیمان‌های جدید شهرداری قم با بخش خصوصی تلاش شده تا قیمت و نرخ پسماندهای شهری به‌خصوص درزمینه تفکیک از مبدأ افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری