کد خبر:9636
پ

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان: طرح «مدرسه شهردار» ویژه مدیران شهری سراسر کشور اجرا می شود

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: طرح «مدرسه شهردار» با محوریت ارائه مسائل آموزشی با رویکرد حل مسأله برای مدیران شهری در سراسر کشور اجرا خواهد شد. علی شهسواری در حاشیه برگزاری همایش علمی آموزشی شهرداری‌های کلان‌شهرها اظهار کرد: این همایش به منظور هم‌اندیشی آموزشی ویژه کلان‌شهرهای کشور به میزبانی کرمان برگزار […]

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: طرح «مدرسه شهردار» با محوریت ارائه مسائل آموزشی با رویکرد حل مسأله برای مدیران شهری در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

علی شهسواری در حاشیه برگزاری همایش علمی آموزشی شهرداری‌های کلان‌شهرها اظهار کرد: این همایش به منظور هم‌اندیشی آموزشی ویژه کلان‌شهرهای کشور به میزبانی کرمان برگزار شده است.

وی از حضور رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در این همایش خبر داد و افزود: ارائه مباحث آموزشی برای توانمندسازی منابع و سرمایه‌های انسانی در شهرداری‌ها از مهمترین اهداف این گردهمایی دو روزه است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان ادامه داد: در همایش علمی آموزشی مذکور، مدیران آموزش شهرداری‌های مراکز استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گلستان، البرز، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، یزد، آذربایجان شرقی و … حضور دارند.

وی از تشکیل کارگروه‌های تخصصی ذیل برگزاری همایش علمی آموزشی شهرداری‌های کلان‌شهرها خبر داد و تصریح کرد: در این کارگروه‌ها مسائل و مباحث آموزشی مطرح و آسیب‌ها و راهکارهای آموزشی ارائه و پیرامون آن بحث و تبادل نظر می‌شود.

شهسواری در ادامه از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح «مدرسه شهردار» در جریان برگزاری همایش خبر داد و گفت: این طرح با محوریت ارائه مسائل آموزشی با رویکرد حل مسأله برای مدیران شهری در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی در پایان گسترش آموزش در میان مدیران و کارکنان را به عنوان نیاز اساسی شوراها و شهرداری‌ها ضروری خواند و گفت: در همین راستا طی سال‌های اخیر موضوع سفرهای آموزشی برای بهره‌گیری از تجربیات شهرهای موفق در حوزه‌های گوناگون آغاز شده است.

نخستین همایش علمی آموزشی شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور در روزهای هجدهم و نوزدهم مهرماه به میزبانی اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان برگزار شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری