کد خبر:8761
پ

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم: بوستان «عصای سفید» در قم احداث می‌شود

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم از طراحی بوستان ویژه نابینایان خبر داد و گفت: بوستان عصای سفید به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در بوستان جوان طراحی‌ شده است. لیلی نیک‌خلق احمدی امروز سه شنبه بیست و چهارم مردادماه در سلسله نشست‌های رسانه‌ای روایت تحول شهرداری قم، با اشاره به طراحی الحاقات جدید و ادامه […]

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم از طراحی بوستان ویژه نابینایان خبر داد و گفت: بوستان عصای سفید به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در بوستان جوان طراحی‌ شده است.

لیلی نیک‌خلق احمدی امروز سه شنبه بیست و چهارم مردادماه در سلسله نشست‌های رسانه‌ای روایت تحول شهرداری قم، با اشاره به طراحی الحاقات جدید و ادامه بوستان جوان اظهار کرد: با توجه به اجرای روند واگذاری بیش از ۳۵۰ هکتار اراضی اطراف بوستان جوان، طراحی کاربری‌ها و چگونگی اجرای بوستان‌ها و فضای سبز آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طراحی‌های مختلف برای این اراضی در نظر گرفته شده است، افزود: تلاش شده است این طراحی‌ها در کنار به روز بودن، نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی و تخصصی بودن داشته باشد.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم از طراحی بوستان ویژه نابینایان در این اراضی خبر داد و خاطرنشان کرد: بوستان عصای سفید در ۲۰ هزار مترمربع مساحت طراحی شده است.

نیک‌خلق اضافه کرد: در این بوستان تمام معابر، پیاده‌راه‌ها و وسایل بازی بر اساس نیاز نابینایان طراحی و اجرا خواهد شد، به نحوی که یک نابینا بدون نیاز به کمک دیگران بتواند از آن استفاده کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری