کد خبر:4828
پ

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد(ع) هرمزگان: به برکت انقلاب اسلامی ، آمریکا در مقابل اراده ملت ایران زانوی غم بغل گرفته است

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت :معنویت و نورانیت انقلاب اسلامی کل جهان را فرا گرفته است. به گزارش افتخار میهن، حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی اظهار کرد: امام خمینی (ره) با پشتیبانی ملت مسلمان اهداف انقلاب را به پیش برد و بر اساس تکلیف الهی و برای اسلام این […]

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت :معنویت و نورانیت انقلاب اسلامی کل جهان را فرا گرفته است.

به گزارش افتخار میهن، حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی اظهار کرد: امام خمینی (ره) با پشتیبانی ملت مسلمان اهداف انقلاب را به پیش برد و بر اساس تکلیف الهی و برای اسلام این انقلاب را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه در دوران طاغوت، حکام زمان ارزشی برای ملت و مردم قائل نمی‌شدند، یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی که با رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت، به این ملت ارزش و کرامت بخشید.

حجت‌الاسلام پولادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمرات زیادی را برای مردم ایران به ارمغان آورده است، خاطرنشان کرد: استقلال کشور، آزادی، خودباوری و عزت از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است و اگر امروز در سطح جهان حرف برای گفتن داریم، به برکت انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان هرمزگان به نگاه رژیم گذشته به مردم اشاره و بیان داشت: در رژیم پهلوی، اختیار کشور در دست بیگانگان بود به نحویکه حتی شاه به عنوان بالاترین مقام کشور، اختیار اینکه وزیر خود را انتخاب کند، نداشت. اما امروز به برکت انقلاب اسلامی آمریکا در مقابل اراده ملت ایران زانوی غم در بغل گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان هرمزگان وحدت بین مسئولان و مردم را عامل تحکیم انقلاب دانست و تصریح کرد: وحدت بین این ارکان باعث تداوم انقلاب است و باید همه زیر چتر ولایت‌فقیه باشیم، تا آسیبی به انقلاب وارد نشود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری