کد خبر:4831
پ

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مرکزی رشت: معارف و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید بازخوانی و تبیین شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه امروز وظیفه ما انقلابی ماندن است، اظهار داشت: شکل گیری انقلاب اسلامی برای نسل جدید که دوران پیروزی انقلاب را ندیده اند، باز خوانی و تبیین شود.‌ به گزارش افتخار میهن، حجت الاسلام احمد ربانی نژاد در همایش گرامیداشت دهه فجر گفت: حرکت در […]

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه امروز وظیفه ما انقلابی ماندن است، اظهار داشت: شکل گیری انقلاب اسلامی برای نسل جدید که دوران پیروزی انقلاب را ندیده اند، باز خوانی و تبیین شود.‌

به گزارش افتخار میهن، حجت الاسلام احمد ربانی نژاد در همایش گرامیداشت دهه فجر گفت: حرکت در مسیر پیامبر (ص) و اعتقاد و اعتماد به دین  رسول خدا لازمه رسیدن به معبود الهی است.

 وی افزود: ایمان به خدا، صبر و استقامت ازمهمترین مقوله های پیروزی انقلاب در برابر استکبار جهانی  و طاغوتیان بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه بسیاری از مطالب انقلاب و شکل گیری آن بایستی برای نسل جدید بازخوانی شود، تصریح کرد: این موضوع بسیار حائز تهمیت است چرا که امروزه تریبون های بسیاری بر علیه نظام و دستاوردهای انقلاب فعالند.

حجت الاسلام ربانی نژاد اضافه کرد: آنهایی که در دوران انقلاب نبودند، دچار شبهه شدند و بایستی واقعیت های انقلاب بار دیگر باز خوانی و تبیین شود.

 وی افزود: نعمت انقلاب در برابر این تهاجمات با صبر و توکل به معبود الهی حفظ خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مرکزی رشت به تفاوت های انقلاب اسلامی با دیگر اتقلاب ها پرداخت و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران عزت و شرف و استقلال کشور را حفظ کرده است.

حجت الاسلام ربانی نژاد گفت: انقلاب اسلامی در پیچ گردنه های تاریخی با رهبری مقام معظم رهبری(مدظله الهالی) و همت و وحدت ملت با یاری خدا با سر بلندی عبور کرد و امروز وظیفه همه ما در برابر تهاجمات و تهدیدات دشمنان، انقلابی ماندن است که با صبر، استقامت و مقاومت و تحمل در برابر مشکلات محقق می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری