کد خبر:7826
پ

معاون‌زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: جشنواره ملی ایده‌پردازی سقاخانه دائمی می شود

معاون‌زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: جشنواره ملی ایده پردازی سقاخونه به صورت دائمی برگزار می شود. سیدجلیل بامشکی با بیان این خبر اظهار کرد: این رویداد با توجه به اینکه اولین رویداد در حوزه زیارت و موضوعات مرتبط موضوع زائر و زیارت و طلیعه ای برای موضوعات تخصصی تر و […]

معاون‌زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: جشنواره ملی ایده پردازی سقاخونه به صورت دائمی برگزار می شود.

سیدجلیل بامشکی با بیان این خبر اظهار کرد: این رویداد با توجه به اینکه اولین رویداد در حوزه زیارت و موضوعات مرتبط موضوع زائر و زیارت و طلیعه ای برای موضوعات تخصصی تر و استفاده از خلاقیت در محورهای مختلف خدمات شهری برای ارائه خدمت بهتر به زائرین است.

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: سیستم حمل نقل، برنامه فرهنگ و المانهای شهر یک شهر زیارتی باید متفاوت تر از سایر شهر باشد به همین دلیل ما از ظرفیت نیروهای خلاق و نوآرو و شرکت‌های استارت آپی برای ایده پردازی برای ارائه خدمات به زائرین استفاده کردیم.

بامشکی ادامه داد: این رویداد برای اولین بار به صورت مشترک برای شهرهای زیارتی قم، مشهد و شیراز برگزار می شود و با توجه به تصمیمی که گرفته شد امیدواریم در سال‌های آتی این رویداد را تخصصی تر و در محورهای مشخصی برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری